כמה עולה קורס קארטינג מקצועי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

קארטינג הוא משהו שאנחנו מקשרים בדרך כלל לגיל הילדות, אולם בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מגלים את העולם של נהיגה מקצועית בשילוב מרוצי מכוניות. הדרך למרוצים עבור מי שרוצה להיות שותף פעיל בהם עוברת קודם כל דרך קורס שיעזור לכם להכיר את כל היסודות החשובים של התחום. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המידע הרלוונטי על הקורס הזה.

 

נהיגת מרוצים

נהיגת מרוצים, או קארטינג כפי שנהוג לקרוא לה, שונה באופן מהותי מהנהיגה שאליה אנחנו רגילים. היחס לנהיגת מרוצים הוא כמו לכל ענף ספורט אחר, כלומר מדובר על משהו שדורש ציוד מיוחד, היכרות עם כללים ושעות אימון רבות. בישראל תחום נהיגת המרוצים אינו מפותח מאוד, אולם בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מביעים עניין בתחום, מה שהוביל לפתיחת קורס יסודי בנהיגה.

 

קורס קארטינג מקצועי

קורס קארטינג מקצועי הוא למעשה שער הכניסה שלכם לעולם מכוניות המרוץ. במהלך הקורס תעברו הכשרה שתאפשר לכם להתחיל להתמודד בצורה תחרותית, ובסופו תרכשו יכולות נהיגה שיעזרו לכם להיות נהגים טובים יותר על המסלול. הקורס מורכב משני שלבים מרכזיים, ואנחנו כאן כדי לספר לכם מה בדיוק קורה בכל אחד מהשלבים.

 

יסודות תיאורטיים

בניגוד למה שלא מעט אנשים חושבים, לענף נהיגת המרוצים יש בסיס תיאורטי מוצק שכדאי מאוד להכיר אותו לפני שיורדים למסלול המרוץ. הבנה מעמיקה של התיאוריה יכולה מאוד לעזור לנו בתור נהגי מרוץ, וזה בדיוק מה שנעשה בשלב הראשון של הקורס. התיאוריה היא לא העיקר, אולם בלעדיה יהיה לנו קשה מאוד להפוך לנהגים מקצועיים.

 

הדרכה מעשית

כמובן, בדיוק כמו בלימודי נהיגה, תיאוריה היא רק החלק הראשון. אחרי שערכנו היכרות מעמיקה עם התחום התיאורטי של נהיגת מרוצים, נוכל לרדת אל מסלול המרוץ ולערוך שם הדרכות מקצועיות שיהפכו אותנו לנהגים טובים יותר. במהלך ההדרכה נעשה מאמץ ליישם את כל מה שלמדנו בכיתה על המסלול עצמו, ולראות כיצד הדברים מתכתבים בצורה הרמונית אחד עם השני.

 

מחיר

המחיר של קורס קארטינג מקצועי הוא 750 ₪. חשוב להבין שגם אם המחיר הזה נראה לכם גבוה, ביחס למה שתקבלו בקורס הוא סביר בהחלט. הדרכת נהיגה מקצועית היא משהו שקשה מאוד להשיג בארץ, ובתור קורס שמגיע עד אליכם, מדובר על מחיר נהדר. אתם יכולים להיות בטוחים שאחרי שתעברו את הקורס, את המחיר ששילמתם עליו לא תזכרו.

 

לסיכום

קורס קארטינג מקצועי הוא משהו שכל אחד יכול להנות ממנו, גם אם הוא לא מחובר לענף נהיגת המרוצים. במהלך הקורס נערוך היכרות עם היסודות התיאורטיים של התחום, בשילוב הדרכות נהיגה מתקדמות על ידי המדריכים המובילים בארץ. הקורס מגיע עד למקום שבו אתם גרים, או לפחות מספיק קרוב אליכם כך שבדרך אליו אתם לא צריכים אפילו לבזבז זמן. לכם נשאר רק להגיע לקורס.

מרוץ מכוניות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם