כמה עולה קורס לימודי אנגלית אונליין

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עם גידלת תדירות השימוש בשפה האנגלית בחיי היום – יום שלנו, יותר ויותר אתרי אינטרנט, מוסדות לימוד ואנשים פרטיים מציעים קורסים אונליין ללימוד השפה האנגלית. כדי להקל על כל התלמידים הפוטנציאליים שנמצאים בינכם הקוראים, המאמר הבא ייתן את טווח המחירים האפשרי ומה תקבלו בהתאם למחיר הקורס. Eyes on the screen, בואו נתחיל!

 

מה זה קורס אנגלית אונליין

בניגוד לאיך שזה נשמע, לימודי אנגלית אונליין הם למעשה חבילת שיעורים שקונים במחיר מסוים עבור כל חודש בו אתם לומדים את הקורסים ונחשפים לתכני אותו הקורס. קורס אנגלית אונליין מגיע בדרך כלל במספר חבילות שיעורים שונות, בהתאם לרמת האנגלית הנדרשת. חבילות הקורסים יגיעו במחירים שונים. הקטע עם לימודי אנגלית אונליין הם ש/הם לא שיעורים סינכרוניים. המתכונת היא א – סינכרונית. משמע – אתם מקבלים גישה למספר סרטונים לפי חבילת השיעורים שרכשתם ואתם משלימים אותה בהתאם לנוחיותכם.

 

המורה הפרטי

בהתאם לאתר שבו אתם בוחרים לקנות חבילת לימודי אנגלית אונליין\ תוכלו לקנות גם מסלול שכולל בתוכו מור פרטי. שתיאום מראש או בהתאם ללוח שעות זמינות שמפורסם עם רכישת הקורס, תוכלו לקבוע פגישות אונליין עם מורה פרטי ולתרגל איתו ולהיעזר בו.

 

תמיכה אונליין

כל אתר שמוכר חבילות שיעורים ללימודי אנגלית אונליין יוכל לכלול בין היתר בתוך חבילת שיעורים שלכם גם תמיכה אונליין. זה לא בדיוק א – סנכרוני אבל גם לא מורה פרטי שנמצא איתכם בפגישת אונליין – אלא מוקד עזרה ותמיכה לתפעול האתר, וגם ייעוץ אונליין במידה ואתם מתקשים בהבנה או שאלה מסוימת. כמו ללמוד לרכב על אופניים, ומדי פעם אתם יכולים להרכיב מחדש את גלגלי העזר.

 

התאמה לפי גיל

ישנם בתי ספר רבים בארץ ללימודי אנגלית. ממזמן, השפה האנגלית היא לא רק נחלתם של המתבגרים והצעירים ללמוד, אלא גם של מבוגרים שהתקשו עם הבנת השפה בשלבים מוקדמים יותר. ניתן למצוא קורסים המותאמים גם מבחינת הידע שבו משתמשים כדי ללמד אנגלית וגם מבחינת מבנה השיעורים כדי שאדם בכל גיל יוכל ללמוד ולהנות מידיעת השפה האנגלית.

 

טווח המחירים

הגענו לחלק הארי של כתבה זו. טווח המחירים לשיעורי אנגלית אונליין מתחיל החל מ- 295 ₪ לקורסים ברמה הבסיסית. לאחר מכן, המחיר עולה לטווח של 500 – 700 ₪ על שיעורי אנגלית ברמה מתקדמת. שימו לב שאתרים רבים יחלקו את הקורסים שלהם בהתאם לחודשים שבהם הקורס זמין לבין מספר השיעורים שאתם מקבלים לתרגל. קורסים מתקדמים יכולים להגיע גם למעל ל- 800 ₪.

 

ללומדים החרוצים

שימו לב באיזה אתר אתם בוחרים ותראו שבאמת הידע שאותו אתם רוצים לחזק בשפה מוצע במסגרת השיעורים. כל אתר מציע ייעוץ אונליין לגבי הקורסים ויותר מישמחו לקחת אתכם כלקוחות ותלמידים. אל תתפשרו! תשאלו ותהנו.

למידה מקוונת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם