כמה עולה קורס שחמט מקצועי לילדים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כשבנטפליקס עלתה סדרת הדרמה 'גמביט המלכה', היא הביאה לתופעת לוואי מבורכת אך בלתי צפויה בעליל – העניין הציבורי בשחמט בעולם בכלל ובישראל בפרט גבר באופן משמעותי.

למעשה, לפי גוגל Trends, החיפוש של המילה 'שחמט' בישראל גדל כמעט פי 10 בחודש שאחרי עלייתה לאוויר של הסדרה בהשוואה לאותו החודש בשנה שלפניו.

אכן, הסדרה חשפה ישראלים לאלגנטיות וליופי של משחק המלכים. כתוצאה מכך, הורים רבים החלו להתעניין בקורס שחמט מקצועי עבור ילדיהם. הטקסט שלפניכם נועד לתת לכם תשובות לשאלות כמו כמה עולה קורס שחמט מקצועי לילדים, מה הופך קורס שחמט אונליין לעדיף ועוד מידע רב ומעניין. אז למה אתם מחכים? קדימה, תתחילו לקרוא!

 

מה ההבדל בין קורס שחמט במתנ"ס לקורס שחמט אונליין

ישנם מספר הבדלים מהותיים בין קורס שחמט במתנ"ס לקורס שחמט אונליין. ההבדל הראשון הוא שקורס שחמט אונליין מדמה את סביבת המשחק בה הילד ישחק את מרבית המשחקים שלו. מרבית הילדים משחקים באינטרנט נגד אנשים מכל העולם, ובקורס שחמט אונליין הם יכולים להתרגל יותר בקלות לסביבת המשחק הזו.

ההבדל השני בין קורס שחמט במתנ"ס לקורס שחמט אונליין הוא שקורס שחמט אונליין לא מוגבל להנחיות הקורונה. גם אם הילד שלכם בבידוד ואפילו אם הוא מאומת – הוא יכול להמשיך להתקדם בקורס המקוון כל הזמן.

ההבדל השלישי והאחרון שנזכיר אבל ממש לא האחרון בכללי בין קורס שחמט במתנ"ס לקורס שחמט אונליין הוא שקורס שחמט אונליין מתאים גם לבני נוער שמחפשים תחביבים חדשים אבל לא מעוניינים ללכת למתנ"ס מתוך תחושה שמדובר במסגרת לילדים בגילאי יסודי.

 

כמה עולה קורס שחמט בישראל אונליין

קורס שחמט מקצועי לילדים אונליין עולה כמה מאות שקלים. תמורת הסכום שתשלמו תקבלו מוצר שנה בהתאם לחברה ממנה קניתם את הקורס, אבל רובן יכללו מקבץ סרטונים ברמת פירוט כזו או אחרת. חלק מהקורסים דורשים שלמשתתפים בקורס יהיה גם לוח פיזי מולם בזמן שהם לומדים, אבל לא מדובר בדרישה סטנדרטית אלא בקיבעון של חברות מסוימות.

 

האם שחמט נכנס לאופנה בקרב ילדים בישראל

כפי שציינו קודם, שחמט נעשה פופולרי בישראל בעקבות סדרת הדרמה 'גמביט המלכה'. ילדים מטבעם פחות מתעניינים בסדרות דרמה, ולכן הוא לא נעשה פופולרי אצלם בעקבות הסדרה. יחד עם זאת, ההורים שרוצים שילדיהם ילמדו לשחק שחמט בעקבות הסדרה רשמו את ילדיהם בהמוניהם לקורסים השונים, וכוחה של הקבוצה והנורמה שהתעצבה הפכה את השחמט לאופנתי אצל הילדים.

 

סיכום

לסיכום, קורסי שחמט פיזיים ומקוונים היו קיימים בישראל מאז ומתמיד (כמובן שהקורסים המקוונים היו קיימים רק מרגע שהיה אינטרנט). הפופולריות של שחמט בקרב מבוגרים וגם בקרב ילדים עלתה בשנתיים האחרונות הודות לחשיפה שהמשחק זכה לה בסדרת הדרמה של נטפליקס 'גמביט המלכה'. קורס שחמט מקצועי אונליין לילדים יעלה לכם בסביבות השלוש מאות ש"ח בממוצע.

שחקן מקצועי

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם