כמה עולה צעצוע לכלב?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה כיף לנו לראות את הכלב משתובב ונהנה מהצעצוע החדש שקנינו לו. לצעצועי כלבים יש מגוון של יתרונות אשר תורמים להתפתחות הכלב. החל מצעצועי לעיסה לגורים ועד לצעצועים לפריקת אנרגיה. אז כמה זה עולה לנו ומדוע זה כדאי?

 

שילוב הצעצוע בפעילות יומיות

צעצועים לכלבים ניתן לשלב בפעילויות יום יומיות שאנו חווים איתם. ניתן להכניס את הצעצוע להליכת בוקר עם הכלב, משחק בגינה, משחק בים או בפארק השכונתי. הפעילות והאתגר עם המשחק מאפשרת לכלב להוציא אנרגיות וזו פעולה אירובית בריאה עבורו. משחקים של ריצה ותפיסת כדור במקומות ציבוריים שונים, מפתחים את יכולות הריכוז של הכלב ומשפרים את האילוף שלו דרך משחק בסביבה שונה. זמן הפעילות המומלצת למשחק עם כלבים הוא בין שעה לשעתיים.

 

צעצוע לשעשוע

כלבים אוהבים להפיג את השעמום במשחק וצעצוע. כלבים באופיים ובליבם  הם ילדים לנצח ולכן בדיוק כמו ילדים לעיתים בעייתי להשאיר אותם ללא תעסוקה. כלבים גדולים שצריכים להוציא יותר אנרגיה ואוהבים להשתולל ולהתרוצץ אוהבים לשחק אף יותר. כאשר אנו קונים לכלב צעצועים הם לא נועדו רק לשעשוע אלא גם תורמים רבות להתנהגות והמשמעת שלו. כלב שאינו פעיל עלול לפתח בעיות התנהגות שמתבטאות בהרס של הבית, נביחות, יללות ואף קריעה של גדר הגינה ובריחה.

 

צעצוע לעידוד אכילה

צעצוע מומלץ לכלב הוא כזה שמעסיק אותו ומחדד את חושיו. קיימים סוגי צעצועים שניתן להכניס אליהם ממתק ולספק לכלבים דקות ארוכות של עיסוק בצעצוע ובאסטרטגיה להוצאת הממתק ממנו. צעצועים נוספים שהכלבים אוהבים הם כאלה שמשמיעים קולות, או עצמות לכרסום שיכולות להעסיק את הכלב במשך שעות רבות בזמן שאנחנו לא נמצאים בבית. ישנם גם דגמים עדינים יותר המותאמים לשיניים החלשות של גורים ודגמים אגרסיביים יחסית המתאימים לכלבים חזקים וגדולים יותר.

 

כמה עולים לנו צעצועי הכלבים?

מחירי צעצועי הכלבים נעים בטווחים שונים לפי האיכות שלהם כמובן. ישנם צעצועים לכלבים מפלסטיק זול שמתפרקים בקלות אפילו ע״י גורים וכלבים קטנים. המחיר של צעצוע כזה נע בין 5-50 ₪, תלוי בגודל הצעצוע. צעצועים באיכות גבוה יותר שלרוב שורדים עם הכלב תקופה ארוכה בדרך כלל עשויים מחומר ברמות קשיחות שונות המתאים לסוגי כלבים שונים. טווח המחירים של צעצועים אלו נע בין 20-100 ש"ח.

קיימים גם משחקי החבל שמעט יותר זולים אך גם כאן עדיף לבחור בחבל איכותי בעל צפיפות גבוהה כך שלא יתפרק תוך שניות. מחיר חבלי המשחק נע בין 20-80 ש"ח. קיים מבחר רחב מאוד של צעצועי כלבים בארץ, והמחיר הזול ביותר הוא ללא ספק בקנייה באינטרנט. לראות את הכלב נהנה ומעסיק את עצמו בעזרת המשחק – זה נותן נחת, בעיקר כשאנו חוזרים לבית ומגלים שאין רהיטים או בגדים אכולים. הסכום נמוך מאוד ביחס לתמורה וללא ספק שווה את ההשקעה.

צעצוע לכלב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם