כמה עולה חול לחתולים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חתולים הם חיה מאוד נקייה. הם ידאגו לנקות את עצמם באופן עקבי וגם לעשות את צרכיהם במקומות מאוד מסוימים. המיקום המועדף עליהם הוא לרוב באזור חולי שמעניק להם את הסביבה הכי נינוחה לעשות זאת, לכן בעלי חתולים רבים מחזיקים ארגז עם חול לחתולים. חול זה דורש תחלופה יחסית תדירה, לכן ההוצאות עליו עלולות להאמיר לסכומים נכבדים. המאמר הבא ידבר על מחירים של חול לחתולים ועל מה משפיע עליהם בדיוק.

 

מה משפיע על המחיר?

ישנם גורמים שונים רבים שמשפיעים על המחיר הסופי של חול לחתולים. אחד מהגורמים הכי משמעותיים בהיבט זה הוא כמובן סוג החול שנרכש. סוגי חולים שונים מביאים איתם צורת תחזוקה וניקיון שוטפים שונים מאשר סוגים אחרים. צורת פינוי החול יכולה להיות נוחה יותר עבור סוגי חול מסוימים לעומת אחרים. כל זה קובע בסופו של דבר את האיכות של החול וכך גם את המחיר לקילו.

ההבדלים בין הסוגים באים גם לידי ביטוי בנטייה שלהם להפיץ ריחות שונים. ישנם סוגי חולים שמונעים הפצה של ריחות לא נעימים של צרכי חתולים ברחבי הבית או ברחבי החדר. כמו כן, ישנם סוגי חול שדווקא כן מפיצים ריחות באוויר, אבל דווקא ריחות בניחוחות נעימים. (כמו לוונדר למשל) סוגי חול בעלי יכולת למזער את הארומה הלא רצויה יביאו עימם עלייה טבעית במחיר עבור כל קילו חול.

חול לחתולים

סוג החול הכי פופולרי

הסוג הכי פופולרי של חול חתולים הוא ללא ספק החול המתגבש. חול זה עשוי מחומר מיוחד שיוצר גבישים גדולים ואחידים כאשר החתול עושה את צרכיו. משמעות הדבר היא שכאשר מבצעים פינוי וניקוי של הארגז רק הגבישים האלו מפונים החוצה לאשפה. כך לא נדרש להחליף את כל החול לחלוטין בכל פעם שהחתול עושה את צרכיו. כל חנות חיות בראשון לציון מציעה סוג חול זה כיום.

 

הכי יקר לא בהכרח הכי טוב!

חשוב לזכור שבמקרה של חול לחתולים מחיר גבוה לא בהכרח אומר איכות יותר טובה. (כמו בכל תחום) החתול הוא בסופו של דבר חיה עצמאית ונושמת, עם תכונות אינדיבידואליות משלה. חתול יכול להיות מרוצה גם עם חול יקר וגם עם חול זול. לכן חשוב לזכור שגם אם המחיר של החול שקניתם הוא נמוך, הוא עדיין יכול לעשות את העבודה בצורה טובה באותה מידה כמו אחד יקר.

חול לחתולים

מחירים של חול לחתולים

המחירים של חול לחתולים יכולים להשתנות ממקום למקום באופן טבעי. לרוב ניתן למצוא שקיות חול לחתולים במחיר של 60 ₪ לליטר. ניתן כמובן לקבל מחירים יותר טובים עבור קילו חול אם קונים שקים במשקלים יותר גבוהים.

 

לסיכום

מחירי לחול לחתולים יכולים להשתנות רבות עקב גורמים רבים. כדאי שתחליטו מראש אילו סוגי חול חשוב לכם שיהיה לחתול שלכם, וככה תדעו אם כדאי לכם לקנות סוג כזה או אחר.

חול לחתולים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם