כמה עולה לרכוש כלב גזעי ואיך עושים זאת

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רכישה של כלב גזעי אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות עם סוגי הכלבים השונים, העלויות והאותיות הקטנות שמופיעות לא פעם בעת הרכישה. יצאנו לבדוק את העניין מקרוב וחזרנו עם כל הפרטים החשובים ביותר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות כמה תשלמו על כלב גזעי ומה אתם צריכים לעשות כדי לבצע רכישה חכמה.

 

העלות של כלב גזעי משתנה בהתאם לקריטריונים קבועים

בירור שערכנו בנושא העלה כי העלויות של כלבים גזעיים משתנה בהתאם לקריטריונים האלה:

  • הגזע הנבחר (למשל – מלטז, אקיטה אמריקאי, שי צו ועוד)
  • גיל הכלב
  • תעודות (במידה ויש)
  • חיסונים (במידה ובוצעו (

עליכם להכיר תחילה בקריטריונים אלה, כדי שתדעו שהמחיר לא נקבע באופן אקראי, הוא מורכב מהקריטריונים האלה.

כלבים למכירה

כמה בערך תשלמו על כלב גזעי?

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין מיד את העלויות הממוצעות שאתם צפויים לשלם עבור כלבים מסוגים שונים שמוצעים למכירה. מי מכם שמחפשים כלבים למכירה מסוג שי צו למשל, צפויים לשלם בסביבות ה – 4,000 ₪. מי שמתעניינים דווקא בכלב מסוג פומסקי או באסט צפויים לשלם החל מ – 6,000 ₪. חשוב לציין כי העלות היא לא העניין המרכזי. אתם צריכים לשים לב שאתם מבצעים רכישה נכונה בהתאם ל – 2 השלבים שיוצגו בפניכם בהמשך. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם משלמים ומקבלים תמורה הגונה.

 

השלב ה – 1 ברכישת כלב גזעי – בירור פרטים אודות אתר מהימן

בשלב הראשון עליכם לערוך בירור מעמיק אודות אתרים שמציעים כלבים למכירה. הרי יש כל מיני אתרים ברחבי הרשת ולא כולם אמינים. ההמלצה שלנו היא להיכנס אל אתרים אקראיים ולאחר מכן לערוך חיפוש אודותיהם ברחבי הרשת. כך תוכלו לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים שרכשו באתרים אלו בעבר. רק לאחר שתגיעו אל אתר מהימן ומומלץ, תמשיכו אל השלב ה – 2.

כלבים למכירה

השלב ה – 2 ברכישת כלב גזעי – בחירת הכלב המתאים עבורכם ביותר

בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה החיונית שתאפשר לכם לבחור את הכלב המתאים לכם ביותר. אתם יודעים כמה בערך אתם צריכים לשלם וברור לכם שיש קריטריונים שקובעים את המחיר. כך שנותר לכם רק לבחור את סוג הכלב המתאים עבורכם ביותר מבחינת הצרכים שלכם (למשל, כלב היפואלרגני שמתאים למשפחות עם ילדים קטנים וכו'). באתרים השונים יש מספרי טלפון של אנשי קשר, כך שנותר לכם רק להתקשר, לתאם פגישה ולראות את הכלב שצפוי להיות חלק מהמשפחה שלכם.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את העלויות השונות של כלבים גזעיים. עכשיו אתם יודעים מה הן העלויות הממוצעות ואיך מבצעים את ההליך על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם שתבצעו את הליך הרכישה בהצלחה ובקלות ושתיהנו מהכלב הגזעי החדש שלכם.

כלבים למכירה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם