כמה עולה אילוף גורים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

גורי כלבים, כמו תינוקות בני אדם, לומדים כל הזמן. הלימוד יכול להיעשות דרך התבוננות בסביבה בה הם נמצאים, ממפגשים חברתיים עם אנשים או בעלי חיים אחרים, או מאימון ישיר. השלב הזה בהתפתחות שלהם קריטי ומכין אותם לחייהם הבוגרים. אילוף גורים בסיסי מאפשר לגורי הכלבים שלכם להפוך לכלבים בוגרים בעלי ביטחון עצמי ומחונכים אשר יודעים להסתדר בכוחות עצמם, להקשיב לפקודות שלכם ולהיות נוחים יותר לגידול. אנחנו כאן כדי להסביר לך על נפלאות האילוף והעלויות בהם האילוף כרוך.

 

מתי צריך להתחיל את שלב האימון של הגורים?

במידה שאתם רוצים לפנות לבעל מקצוע אשר מאלף גורים, אנחנו ממליצים לכם לעשות זאת ממש מהרגע שאתם מביאים את הגורים הביתה – כאשר בדרך כלל מדובר על גיל שמונה שבועות בערך. מכיוון שבשלב זה בחייהם הם עדיין מאד צעירים, הם יכולים ללמוד את הפקודות הבסיסיות לאילוף גורים כמו "ארצה", "להישאר", "לבוא" ועוד.

כמה עולה אילוף גורים?

איך גורים לומדים?

גורים, כמו כל בעלי החיים, לומדים על ידי תרגול פעולות והוראות. הם יעשו מה שאפקטיבי, מנקודת המבט שלהם. גורים יחזרו על התנהגויות שיש להן תוצאה טובה. בהתאם, הם יחזרו על פעולות אשר מקנות להם פינוקים, תשומת לב, צעצועים ועוד. לכן, במידה שהתנהגות תיתן להם תגמול – סביר שהם עתידים לעשות אותה שוב בעתיד. באופן כללי, ללמד גורים מה לעשות באמצעות שבחים ותגמולים (חיזוק חיובי) הוא השיטה הטובה ביותר.

 

איפה הכי כדאי לאלף גורים?

למרות שאילוף גורים בעצמכם נשמע כמו דבר קל וחוויתי, הדבר קשה ודורש ידע מקדים והמון סבלנות. לכן, אנחנו ממליצים לבחור בשיעורי אילוף על פני תקופה ארוכה אצל מאלץ מקצועי. ההמלצה הטובה יותר היא לאלף את הכלבים במקום בו הם מקבלים את היחס המשמעותי ביותר – אילוף בתנאי פנסיון.

אילוף בסיסי בתנאי פנסיון נמשך לכל הפחות כשבוע וחצי, אך במקרים מסוימים ייתכן כי האילוף יערך אפילו חודש, תלוי בתוכנית האימונים שנקבעה ביחד עם הבעלים. כאקט משלים לאילוץ הפנסיוני, עליכם להמשיך ולבצע תרגילי אילוף בבית על פי הנחיות המאלף.

כמה עולה אילוף גורים?

איפה ניתן למצוא פנסיונים?

פנסיונים לכלבים ניתן למצוא בכל רחבי הארץ – פנסיון לכלבים בשרון, במרכז ובדרום. כדי לבדוק איזה פנסיון יהיה אידיאלי עבור הגורים שלכם עליכם לשקול מספר קריטריונים ביניהם – מי צוות הפנסיון והאם מדובר על צוות מקצועי שעבר הכשרות לאילוף כלבים (ובאופן ספציפי גורים). בנוסף, רצוי לוודא שיש לפנסיון מוניטין ושאנשים נוספים ממליצים עליו כמקום שמאלף את כלביכם בצורה הטובה ביותר. לבסוף, יש את פקטור המחיר אותו אתם צריכים לוודא.

 

כמה עולה אילוף כלבים?

מחיר אילוף הכלבים משתנה לפי גיל, שיטת אילוף ומקצועיות הצוות. לרוב, מקומות מוצלחים יכולים לנוע בטווח של 60-120 שקל ליום, כתלות באימון אותו אתם בוחרים.

 

לסיכום

אילוף גורים הוא קריטי ונחוץ לצורך חינוך הכלבים והיכולת לאלף אותם בצורה מיטבית. אנו ממליצים לפנות לפנסיון לאילוף כלבים בשלב מוקדם ככל הניתן כדי לחסוך עלויות אחרות בהמשך. בהצלחה.

כמה עולה אילוף גורים?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם