כמה עולים חטיפים שונים לכלבים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שמירה על תזונה בריאה ומותאמת אישית לכלב שלנו, על פי גילו ומצבו הבריאותי, היא פרמטר חשוב ומהותי בהחלט בכל תהליך הטיפול בכלב שלנו ולצד ההקפדה על תפריט מאוזן ובריא, חשוב לא פחות לדאוג לכך שהתפריט יהיה מגוון וטעים, כאשר חטיפים לכלבים הם הפתרון

המושלם לכך

 

תזונה מיטבית לכלבים

הכלבים ממלאים את חיינו ברגעי שמחה ואושר וההחלטה להכניס אותם לחיינו ואל הבית שלנו, מלווה בדאגה רבה לכל מה שיחסר להם במטרה ליצור עבורם את איכות החיים המיטבית ביותר. אחד האלמנטים הבסיסיים וההכרחיים ביותר להבטחת איכות חיים מיטבית עבור הכלבים שלנו, הוא המזון בכלל ובניית תפריט מאוזן ומותאם אישית לגילו ומצבו הבריאותי של הכלב שלנו.

בניית תפריט מאוזן ובריא לכלבים שלנו היא משימה די מאתגרת, כאשר מלבד נושא מבחר המותגים והאפשרויות השונות, עלינו לשלב בצורה נכונה בין אוכל יבש, לאוכל רטוב ולדעת מאילו מאכלים להימנע. בנוסף, חשוב לדאוג לכך שהתפריט לא יהיה קבוע, אלא מגוון ומשתנה ובאמצעות חטיפים לכלבים אכן תוכלו לעשות זאת בצורה האידיאלית ביותר.

 

מהם חטיפים לכלבים?

המושג חטיפים לכלבים לא משאיר לנו הרבה מקום לדמיון ובדיוק כמו שאנחנו אוהבים מידי פעם להתפנק על איזה חטיף מתוק וטעים, כך גם הכלבים שלנו ישמחו לקבל חטיף מפנק כתוספת לתפריט. מלבד עניין גיוון התפריט, חטיפים לכלבים יכולים לשמש גם למטרות אילוף וחינוך, כמו גם כמזון בריאותי המסייע בניקוי ושמירה על בריאות השיניים והפה בכלל.

מבין מגוון החטיפים לכלבים שתוכלו למצוא בחנות חיות בולדוג, כדאי שתכירו את העיקריים מביניהם:

  • חטיפי בשר לכלבים – חטיפים אלו מכילים כמות חלבון גבוהה במיוחד והם מגיעים בטעמים שונים האהובים במיוחד על הכלבים שלנו.
  • חטיפים רכים לכלבים – המרקם הרך של חטיפים אלו מאפשר לנו גיוון נוסף ואפשרות לעיסה ואכילה נוחים במיוחד עבור הכלבים.
  • חטיפים דנטליים – אמנם חטיפים נתפסים אצלנו כדבר המזיק לשיניים, אך חטיפי כלבים דנטליים מיוחדים, דווקא יסייעו בשמירה על היגיינת הפה שלהם באמצעות הערכים התזונתיים הנמצאים בחטיפים אלו.
  • עוגיות לכלבים – ביסקוויטים ועוגיות הן חטיפים אהובים במיוחד על הכלבים, אך מכיוון שהם בעלי ערך תזונתי נמוך, מומלץ לפקח ולהגביל את כמות הצריכה שלהם.
  • עצמות – חטיפי עצמות הם חטיפים פופולאריים במיוחד, הן בשל הצורה שלהם והן בשל מבחר הטעמים הרחב.

 

אז כמה עולים חטיפים לכלבים?

בבחירת המזון לכלבים שלנו בכלל, כמו גם החטיפים לכלבים, אנחנו מחפשים את חנות החיות המומלצת ביותר וכמובן, גם את המוצרים האיכותיים ביותר שישלבו הערכים התזונתיים המיטביים לבין טעמים טעימים, אך מה בנוגע למחיר?

כעיקרון, מחירם של החטיפים לכלבים משתנה בין חטיף לחטיף, כאשר בדרך כלל, מחירם של החטיפים, כולל המותגים הנבחרים, מסתכם לרוב בסכום של כמה עשרות שקלים.

חטיפים נבחרים ועוד מגוון מוצרים תוכלו למצוא אצלנו:

חנות חיות בולדוג יד חרוצים 16 ירושלים טלפון 02-5791818.

בונזו

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם