כמה עולה אוכל יוקרתי לכלבים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעוניינים לפנק את מכשכש הזנב שלכם באוכל הכי איכותי שקיים? בהחלט מובן. אוכל איכותי לכלבים מגיע בצורות שונות, בטעמים שונים וכמובן, במחירים מגוונים. מזון כלבים איכותי הוא מה שתרכשו כאשר הכלב שלכם מפגין רגישויות מסוימות, אך גם במקרים בהם פשוט חשוב לכם לשמור על איכות גבוהה.

אין ספק, לחברו הטוב של האדם מגיע את הכי טוב שאפשר להעניק לו. אם אתם בעלי כלבים, אף אחד לא צריך לספר לכם עד כמה חשוב להאכיל את כלבכם במזון איכותי, אתם יודעים זאת לבד. כולנו מכירים מקרים בהם כלבים אוכלים מזון לא איכותי, מקיאים במשך יומיים, משלשלים ועוד כהנה וכהנה סיטואציות-ביש למיניהן. אם כך, כמה עולה אוכל יוקרתי לכלבים? מה נחשב בכלל מזון כלבים איכותי?

 

מזון איכותי לכלב – כמה יעלה ומה מומלץ לרכוש?

אתם יכולים לבחור בין סוגי מזונות רבים ומגוונים, כולל מזונות שהמרכיב הראשוני שלהם הוא בשר. אם מדברים על חברות מזונות איכותיים לכלבים, כמו למשל רויאל קנין המספקת מזון איכותי לכלבים מכל הסוגים, מדברים על מאכלים עם מרכיב הבשר במרכיב ראשון.

יש לשים לב שלא כל מאכל לכלב כולל בתוכו בשר כמרכיב ראשון, גם לא מאכלים הנמכרים לכם על ידי חברות מאוד גדולות. כל חברה מייצרת מזונות איכותיים יותר ופחות, בעוד שישנן גם סדרות מזונות PREMIUM לכלבים. בשורה התחתונה, אם אתם רוכשים מזון לכלב עם בשר כמרכיב ראשוני, בדרך כלל יהיה מצוין את העובדה הזו על האריזה. תוכלו בקלות לאתר מזונות מאוד איכותיים בטווחי מחירים של 200 ₪ ועד 400 ₪ ומעלה.

 

האם אפשר להכין לבד מזון כלבים?

אתם יכולים להחליט שאתם מכינים לבד בבית את מזון הכלב שלכם, והרבה אנשים גם עושים את זה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שהתפריט של הכלב חייב לכלול גם ירקות, פחמימות, חלבון ועוד (מלבד בשר).

תוכלו להוריד מתכונים שונים מהאינטרנט, אבל שימו לב שזה יצריך ממכם המון התעסקות. מדוע? מאוד פשוט. בעוד שכשרוכשים מזון איכות לכלב בחנות מקבלים תוקף ארוך, מתכונים ביתיים יצריכו ממכם הכנה ובישול כל יומיים-שלושה. בהחלט התעסקות.

 

כמה ק"ג מזון איכות לכלבים כדאי לרכוש?

אולי מזון רפואי לכלב? אולי מזון איכותי מסוג אחר? בין אם אתם רוכשים מזון רפואי לכלבים או מזון איכותי מסוג אחר, זכרו שניתן לרכוש כמויות שונות של מזונות לכלבים. בעוד שישנם שקי מזון של 10 ק"ג באיכות מאוד גבוהה, נניח במחיר של 250 ₪, תמיד יהיו גם שקי מזון של יותר מעשרה ק"ג, אך במחירים נמוכים יותר.

אז מה יהיה עדיף, כמות גדולה ואיכות ממוצעת? אולי כמות קטנה יותר אך באיכות יותר גבוהה? נשאיר לכם להחליט, רק נדגיש שככל שתקפידו על מזון איכותי לכלבים, ככה תבקרו פחות אצל הווטרינר ותחסכו מהכלב בעיות רפואיות.

בתאבון!

סק אוכל

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם