כמה עולה ציוד לכלבים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כולם מכירים את הפתגם שאומר שהכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם. כבר אלפי שנים שאנחנו, בני האדם, מסתובבים עם כלבים. הכלב הוא חיה נאמנה, צייתנית, ואוהבת. ישנם אין ספור סיפורים על קשרים מיוחדים שהתפתחו בין בני אדם ובין הכלבים שלהם. אם גם אתם רוצים מאוד לגדל כלב, אבל לא יודעים מהן העלויות הצפויות ומה צריך לקנות, אז הגעתם למקום הנכון. יצאנו לבדוק בשבילכם מהם המחירים של סוגי ציוד שונים לכלבים.

 

ציוד לכלבים

אז כמו שהסבירו לנו המומחים של Astropet חנות חיות יש הרבה מאוד סוגי ציוד לכלבים. חלק מהדברים הם בסיסיים וחובה לכל בעל כלב להחזיק אותם, וחלק מהדברים הם לא משהו שחייבים להחזיק אלא מוצרים ספציפיים יותר שאפשר בהחלט לרכוש בהמשך אבל לא חייבים לרכוש ברגע שמביאים כלב הביתה. הכנו כאן בשבילכם רשימה קצרה של סוגי ציוד ומחיר משוער של כל אחד מהם. חשוב לזכור שגם בין אותם פריטים יכולים להיות הבדלי מחיר משמעותיים על פי רמת האיכות, חומרי הגלם שמהם עשויים המוצרים ועוד.

 

קערות אוכל

קערות אוכל הן פריט די בסיסי וחיוני לכל בעל כלב. אתם לא שופכים את האוכל או השתייה של הכלב שלכם סתם ככה על הרצפה בבית או בחצר, אלא שמים אותו בקערות. המחיר לקערות משתנה כמובן על פי גודל הקערה וחומר הגלם ממנו היא עשויה, כאשר הוא נע בין כ- 30-20 ₪ לקערה פשוטה ויכול להגיע ל- 150 ₪ לסט קערות עם סטנד מעץ.

 

קולר

קולר הוא מוצר חשוב מאוד שכל בעל כלב חייב להחזיק. קולר באורך של 5 מטרים המתאים לחתול או לכלב יעלה לכם בין 70 ל- 100 ₪. זהו קולר פשוט יחסית המתאים לכלבים קטנים, קולרים גדולים יותר וחזקים יותר יהיו יקרים יותר כמובן.

 

צעצועים

אחד הדברים האהובים ביותר על כלבים הוא צעצועים ומשחקים שונים שמפותחים ממש בשבילם. ישנו מגוון גדול מאוד של צעצועים בשלל מחירים. כך למשל, תוכלו לרכוש לכלב שלכם כדור דנטלי במחיר של כ- 20 ₪, משחקי חבל שונים בשילוב כדור גומי במחירים של בין 80 ל- 180 ₪, חבל דנטלי ב- 30 ₪, ועוד.

 

למה לקנות ציוד לכלבים?

בסופו של דבר, כשאתם מביאים כלב הביתה אתם רוצים שיהיה לו הכי נעים ונחמד שיכול להיות. הכלב צריך לבלות לבד ולהעסיק את עצמו לא מעט שעות ביממה, כך שכדאי מאוד לרכוש לו צעצועים ואביזרים שיסייעו לו להעסיק את עצמו ולהוציא אנרגיה. חוץ מזה יש פריטים שאתם ממש חייבים כמו קולר, כדי שתוכלו לצאת עם הכלב שלכם לרחוב.

 

סיכום

הכלב הוא באמת בעל החיים הכי קרוב אלינו, ולא סתם אנו מרגישים כלפיו משהו מיוחד. אז פנקו את הכלב שלכם!

מקלט לכלבים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם