כמה עולה קולר לכלב?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בעלי כלבים רבים מוצאים את עצמם מוציאים כסף רב על ציוד הכרחי לכלב שלהם. עובדה זו התגלתה לנו לאחר ששוחחנו עם חברים שיש להם כלבים מגזעים שונים. כולם התלוננו בפנינו על ההוצאות הגבוהות שיש להם מאז שאימצו את חיית המחמד שלהם. אנחנו החלטנו לצאת ולבדוק בכל פעם את העלויות של פריטי הציוד ההכרחיים, במטרה לסייע להם לבצע רכישה נכונה. הישארו אתנו ותגלו הפעם כמה יעלה לכם קולר לכלב.

 

העלויות משתנות בהתאם לפרמטרים שונים

אם קראתם את המדריכים הקודמים בסדרה שלנו, אתם בטח יודעים כי אנו בודקים עלויות ב – 10 אתרים שונים. הפעם, גלשנו באתרים מוכרים שמציעים ציוד איכותי לכלבים וגילינו שטווח המחירים משתנה באופן משמעותי. בדקנו את הנושא והתברר לנו שיש פרמטרים שקובעים את העלות, הנה כמה מהם:

  • איכות הקולר
  • הגודל שלו
  • החומר שממנו הוא עשוי
  • המותג

כך שאם אתם רוצים לקנות קולר, עליכם להכיר בכל הפרמטרים ולבצע רכישה נכונה ומשתלמת.

 

כמה תשלמו על קולר בייסיק של חברת פטס פרוג'קט?

בחרנו להציג בפניכם תחילה מוצר בסיסי ששייך לחברה מוכרת מאוד. מדובר בקולר בד בייסיק, כזה שמגיע במגוון רחב של צבעים (צהוב, כתום, ירוק, כחול, תכלת והרשימה עוד ארוכה). ראוי לציין כי מדובר בקולר פשוט למדי שמתאים לכלבים קטנים. כלבים גדולים וחזקים עשויים לקרוע בקלות את הקולר ולהביא להרס שלו בן רגע. אם אתם רוצים לראות איך הקולר הזה נראה, פשוט לחצו כאן ותגלו. נציין בפניכם כי העלות של קולר זה היא כ – 20 ₪ ויותר.

רצועה

כמה תשלמו על רתמת רשת של פטס פרוג'קט?

אם אתם מחפשים קולר איכותי, כדאי שתדעו שיש גם רתמות. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על פריט זה, הגיע הזמן שתדעו כי מדובר בבחירה הנכונה ביותר עבור כל בעל כלב. שכן, רתמה, בניגוד לקולר, תופסת את כל גופו של הכלב ולא גורמת למשיכה חזקה של הצוואר שלו. העלות של רתמה זו מתחילה ב – 55 ₪ והיא צפויה לעלות ככל שמידת הכלב עולה.

 

שימו דגש לאיכות ולא לעלות

קוראים יקרים, המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בקרוב וזו ההזדמנות שלנו לומר לכם כי עליכם לשים דגש לאיכות של המוצר ולא לעלות שלו. ההמלצה שלנו היא ליצור קשר עם בעלי כלבים אחרים ולשאול אותם לדעתם על הקולר הנבחר. תבדקו אם מדובר בקולר עמיד ואיכותי שמחזיק מעמד לזמן רב. אתם הרי לא רוצים לגלות לאחר כמה ימים שהקולר נקרע והכלב שלכם ברח, בזמן שאתם עומדים עם הרצועה ביד.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הן העלויות של קולרים לכלב. כעת, יש בידיכם את כל המידע המקיף, כך שנותר לכם רק לבחור בקולר איכותי בעלות שמתאימה לכיס שלכם.

חיית מחמד

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם