כמה עולה ביקור אצל הוטרינר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כשאתם מגדלים כלב זה ממש כמו עוד בן משפחה ולכן חייבים להבין שגידול כלב עלול להיות כרוך בהוצאות כספיות לא קטנות. עיקר ההוצאות הן על מזון, אביזרים שונים וטיפולים ווטרינרים שיכולים להיות גבוהים. מה צריך לדעת על בחירת ווטרינר וכמה עולה ביקור אצלו?

 

איך מוצאים וטרינר מומלץ?

בשביל מידע נרחב בנושאי חיות מחמד, וטרינרים, חנויות חיות, מדריכים וטיפים תוכלו לבקר באתר petnet אשר מציע את כל אלו בצורה נוחה ונגישה. תוכלו לחפש וטרינר על פי אזור המגורים שלכם ולמצוא את המרפאות הווטרינריות בארץ. על מנת לבחור בווטרינר המתאים בדיוק עבורכם כדאי לעקוב אחר הפרמטרים הבאים:

  1. קרבת מגורים – כפי שכבר צוין, מומלץ לבחור בווטרינר בסביבת המגורים שלנו כדי שבמקרה חירום תוכלו לקבל עזרה מבלי לחצות את העיר.
  2. זמינות המרפאה – רצוי לוודא שהמרפאה זמינה גם בלילות ושבתות באופן מסוים, אם אינם זמינים חשוב שיהיה מוקד אחד שניתן לפנות אליו בשעת צורך של מקרי חירום כאלה או אחרים.
  3. מקצועיות – כמובן שחשוב לוודא שהווטרינר אכן בעל רישיון לעסוק במקצוע, שהוא יכול לתת מענה לשאלות בצורה סבלנית עם הסברים על האבחנה ותוכנית הטיפול.
  4. ציוד המרפאה – שימו לב אם המרפאה מחזיקה בציוד מתקדם כמו צילום רנטגן, מעבדה בדיקת דם ועוד.
  5. המלצות – הדרך הטובה ביותר למצוא ווטרינר או כל איש מקצוע היא דרך המלצות וחוות דעת של אנשים שכלביהם כבר מטופלים במרפאה.

 

כמה עולים טיפולים במרפאה ווטרינרית

לפניכם מחירון ממוצע של טיפולים ווטרינרים לכלבים שלכם:

 

עלות בדיקת וטרינר

  • בדיקת וטרינר במרפאה – 180 – 250 שקלים
  • בדיקת וטרינר חוזרת – 10 – 150 שקלים
  • בדיקת מעקב – עד 50 שקלים
  • בדיקת וטרינר לאחר שעות הפעילות – 300 – 400 שקלים
  • בדיקת וטרינר בבית – 300 – 500 שקלים
  • בדיקת וטרינר בשבתות ובחגים- 320 – 550 שקלים
  • בדיקת שתן עבור כלב – 40 – 200 שקלים
  • בדיקת דם עבור כלב- 180 – 420 שקלים

 

ביטוח רפואי לחיית המחמד שלכם

כפי שאמרנו חיית מחמד היא כמו עוד בן/בת משפחה ולכן רכישת פוליסת ביטוח רפואי לכלב או החתול שלכם תהיה צעד חכם, הטיפולים הווטרינרים עלולים להיות גבוהים מאוד מעבר לבדיקות הבסיסיות שפורטו, ניתוחים, צילומי רנטגן, עיקורים וסירוסים יכולים להגיע לאלפיי אם לא עשרות אלפי שקלים. ישנם מספר מוקדים בהם תוכלו לבטח את חיות המחד שלכם והעלות החודשית של הביטוח יהיה בין 60 ל 120 שקלים, כמובן כל ביטוח מכסה נזקים והוצאות אחרות בהתאם למה שתבחרו ולפוליסה שתרכשו.

 

לסיכום

ביקור אצל הווטרינר יכול להיות עניין לא פשוט, אם אתם מחפשים אחר ווטרינר בפעם הראשונה שימו לב שאתם בוחרים מישהו שאתם יכולים להתחבר אליו ושהקשר שלו חיית המחמד שלכם טוב, שקלו היטב את אופציית הביטוח הרפואי מה שיכול להקל עליכם את החיים.

טיפול רפואי לכלבים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם