כמה עולה צעצוע מגניב לחתול שאפשר לקחת לכל מקום?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחפשים צעצוע לחתול שלכם? לא בטוחים מה כדאי לקנות, כמה זה יעלה והאם זה ישתלם? הגעתם למקום הנכון – התשובות לשאלות אלו ולשאלות נוספות לפניכם.

 

אילו משחקים אני יכול לבחור ואיפה אמצא אותם?

ביקור פיזי או באתר האינטרנט של חנות חתולים יכול לעזור לכם לענות על מגוון ההתלבטויות בנוגע לצעצוע עבור החתול שלכם. מגוון הצעצועים והמשחקים הוא רחב, ולכל משחק יתרון מסוים על פני האחרים, לכן חשוב להתייעץ ולשקול את האפשרויות והכי חשוב – לא לוותר, אלא למצוא את המשחק המתאים לחתול שלכם!

 

יש חשיבות לכך שהחתול ישחק?

בוודאי. ראשית, המשחקים מסייעים לחתולים לשמור על פעלתנות וכתוצאה מכך על בריאותם. בנוסף, המשחקים המיועדים לכך מונעים מהם להרוס חפצים שונים בבית (עקב שעמום). כמו כן, במשחקים יזומים שומרים על מצב רוח. שריטות, לדוגמה, יכולות להעיד שהחתול זקוק לתשומת לב – איתות ברור לצורך במשחק.

חשוב גם לזכור שמשחקים עוזרים לחתולים להסתגל לחברה חדשה או לסביבה חדשה, במקרה שהחתול שלכם הוא חבר חדש.

 

המשחק הוא עצמאי?

לא תמיד. למשחק משותף יחד עם הבעלים יש חשיבות גבוהה מאוד בעבור החתול. המשחק מייצר תהליך "חיברות" בין הבעלים לחתול, והשימוש במגע, עידוד וחיזוקים חיוביים יהפוך את החתול שלכם לחיה חברותית. מלבד זאת, דרך המשחק גם אתם לומדים להכיר את החתול שלכם, מה הוא אוהב ומה פחות, עד כמה הוא סקרן, ועוד.

 

אלו צעצועים נוכל לקנות?

לחתול שלכם חושים "נמריים" – והוא צריך לפתח אותם! לכן, משחקים רבים כוללים זינוק, רדיפה או שריטה. למשל, משחקי חכה – מדובר בחכה ארוכה, אשר בקצה שלה מחובר פיתיון מסוים. החתול מדלג ומזנק אחר הפיתיון, ובכך מפתח את כישוריו, פורק אנרגיה ונהנה.

כמו כן, תוכלו לבחור גם בכדורי משחק (עדיף לכאלו המייצרים רעש מסוים שיגרה את סקרנותו של החתול) או בצעצועים פרוותיים קטנים (בעדיפות לצורת עכבר).

 

מתקני גירוד

גם מתקני גירוד הם אופציה מצוינת למוצר עבור החתול שלכם. מדובר בתחליף מצוין – שכנראה גם אתם תעדיפו, על פני נעיצת ציפורניים ברהיטים בבית – לאימון שליפת הציפורניים של החתול. שימו לב שמדובר במוצר גדול, שזקוק למקום בבית.

 

נשיאה לכל מקום

בניגוד למתקני הגירוד הגדולים, הכדורים, הבובות, החכות ומוטות הפיתויים הם דוגמאות למוצרים שתוכלו לקחת אתכם לכל מקום. למשחקים ניידים יתרונות, וחשוב להחזיק אצלנו מספר צעצועים נישאים למקרה הצורך.

 

והמחיר?

המחיר נקבע כמובן כתלות בסוג, מרקם וגודל. המחירים המומלצים (כאלה המבטיחים ומעידים לגבי איכות המוצר אך לא יקרים במידה מוגזמת) נעים בטווח שבין 30 ל- 100 שקלים עבור צעצועים שונים.

 

בקרו בחנות החתולים!

התייעצו עם המוכרים בחנות החתולים בנוגע לאופי ולגיל של החתול שלכם, ובחרו עבורו את הצעצוע המתאים ביותר, כזה שתוכלו לקחת לכל מקום, יתאים לתקציב שלכם ובעיקר יגרום לחתול שלכם ליהנות!

דולרים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם