כמה עולה לקנות מוצרים לכלב חדש

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החלטתם לאמץ כלב? קודם כל החלטה מהממת, איזה כיף לכם! אחרי תקופה הסתגלות קצרה אתם תראו כמה אור ואהבה הוא מכניס לכם לבית ולחיים אתם עומדים לגלות עד כמה האמירה: ״חברו הטוב של האדם״ מדויקת! עם כניסתו של כלב חדש הביתה אנחנו צריכים לדאוג לכמה דברים בסיסיים – חפצים, ביקורים אצל הווטרינר, אוכל ועוד. כמובן שהדברים האלה עולים כסף. אז כמה בעצם ״יעלה״ לנו כלב חדש? שאלה מצוינת ניסינו לענות עליה בצורה מפורטת. 

 

הב הב, מתחילים!

לכל כלב יש מערכת צרכים שונה וכך גם לבעלים. לכן התשובה לשאלה כמה יעלה משתנה מכלב לכלב ומאדם לאדם. אנחנו ממליצים לבדוק טוב מה אתם צריכים באמת ולהתחיל בקטן – תמיד תוכלו לקנות עוד דברים בהמשך. הנה הדברים הבסיסיים שאתם באמת באמת חייבים.

  1. ביקור אצל הווטרינר וחיסונים – כל כלב חדש יעבור בדיקה אצל הווטרינר על מנת לראות מה מצבו הבריאותי. הווטרינר גם יבדוק אם ניתנו לו חיסונים בעבר או שצריך לחסן אותו בצורה מלאה. כמה יעלה? משתנה מווטרינר לווטרינר ומכמות החיסונים או הטיפולים. יכול להגיע לכדי מאות שקלים – וזוהי למעשה ההוצאה הכי גדולה שתהיה לכם.
  2. אוכל – רכישת אוכל עבור כלב היא לא עניין של מה בכך – עליכם להתאים את האוכל לכלב וגם לראות שהכלב מגיב לאוכל בצורה טובה ואין אלרגיות או משהו בסגנון. חשוב למצוא ספק טוב ומקצועי איתו תוכלו גם להתייעץ. כמה יעלה? משתנה מאוכל לאוכל אך בסוף של דבר זה הופך להוצאה שוטפת.
  3. מיטה לכלב – מיטה לכלב תעזור לכלב להרגיש בבית וגם תמנע ממנו (אולי) לטפס על הספות ועל המיטות של בני האנוש הגרים איתו בבית. אנחנו ממליצים לקנות מיטה חדשה שתהפוך להיות המקום של הכלב כשהוא רוצה לנוח או לישון. כמה עולה? בין כמה עשרות לכמה מאות שקלים, תלוי בגודל וברמת הפינוק. כדי לדעת איזה מיטות ובכלל מוצרים הכי טובים לכלב החדש שלך לחצו כאן לעוד מידע: https://barking.co.il  מדובר בחנות מקצועית ומצוינת עם מגוון מוצרים במחירים מעולים.
  4. מלונה – מלונה היא מאד חשובה, רק במקרה שאתם גרים בבית עם חצר כמובן. המלונה תהפוך לבית הקטן של הכלב ויכולה להגן עליו מפני שמש וגשם. היא איננה מוצר חובה אבל היא יכולה בהחלט להיות שימושית עבור הכלב שלכם. כמה עולה? בין 200-1000 שח למלונה טובה שתחזיק מעמד הרבה זמן.
  5. רצועה לכלב – בהחלט מוצר חובה – רצועה וגם קולר. עדיף לקנות משהו שתוכלו לכתוב עליו את השם והטלפון שלכם, על כל מקרה שלא יהיה. בחרו רצועה שתתאים לכלב שלכם ולשלב בו הוא נמצא – שאלו את עצמכם האם אתם מעדיפים רצועה ארוכה או קצרה בשלב זה? כמה עולה? עשרות שקלים בהתאם לסוג ולאורך.

אלה הם מוצרים החובה הבסיסיים. דברים כגון צעצועים תוכלו לקנות בהמשך. אנחנו כן ממליצים גם על קערה לשתייה וקערה למים כי זה נחמד שיש קערה נוחה ולא שבירה. אז קדימה – התאבזרו בהתאם לרשימה ולכו לאמץ כלב, זה מכניס לחיים הרבה אור, שמחה, הומור ואהבה!

כֶּלֶב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם