כמה עולה אוכל יבש לכלבים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תיארתם לעצמכם שיש יותר מסוג אוכל אחד לכלבים? ויש להתאים את סוג האוכל לכל כלב וכלב? אז כן זוהי אחריותם של בעלי הכלב לבדוק ולבחון האם הכלב שלנו זקוק לאוכל יבש או רטוב על מצבו הבריאותי, גילו, צרכים שונים ואופי. המשיכו לקרוא אודות ההבדלים ביניהם.

 

אוכל רטוב לכלבים

את האוכל הרטוב ממש כמו האוכל היבש ניתן למצוא בכל חנות חיות שאתם רגילים ללכת אליה. אוכל רטוב יכול להיות מקור מעולה לדברים שאינם קיימים באוכל היבש כמו נוזלים, אם הינכם גרים במקום חם ויבש (כמו כל מקום בארץ בקיץ) אוכל רטוב בהחלט יכול להסיר דאגה מליבכם עבור התייבשות. כמובן שאינו תחליף לשתיית מים עבור הכלב.

אוכל רטוב בנוסף מתאים לכלבים בעלי בעיות בלעיסה מתוך זקנה, החלשות או איבוד חלק מהשיניים. יתרון נוסף של האוכל הרטוב עבור כלבים מזדקנים הוא הריח החזק שלו על פני האוכל היבש, כלומר – כשנחלש חוש הריח אצל כלבים מזדקנים הם לא יריחו את האוכל היבש ולכן לא יפתחו כלפי תאבון בעוד שהריח החזק יותר של האוכל הרטוב כן ייקלט אצלם ויפתח להם תאבון.

 

אוכל יבש לכלבים

אחד היתרונות של אוכל יבש הוא הנוחות לבעלים וגם לכלב, ניתן להשאיר את האוכל בחוץ עבור הכלב כל היום והוא יחליט מתי לאכול ממנו וכמה להבדיל מאוכל רטוב שקיים חשש לקלקול. יתרון נוסף הוא ניקיון השיניים של הכלב – שכלב ניזון אוכל יבש איכותי הוא מסלק לכלוכים ומפחית הצטברות של אבנית ופלאק על השיניים ובכך גם מפחית ריח רע מהפה.

אוכל יבש הוא הבחירה הסטנדרטית עבור רוב הכלבים הצעירים כשחלק מבעלי הכלבים בוחרים לגוון את התפריט מדי פעם עם אוכל רטוב ובכך "לפנק" את הכלב שכנראה נהנה יותר ממנו. אם אינכם צופים בתגובות משונות של הכלבים לגיוון באוכל ניתן לעשות זאת בטוב טעם.

 

הבדלי מחירים

האוכל היבש הינו זול יותר וניתן לקנותו בכמויות גדולות של 20 ק"ג ויותר, תוכלו למצוא מותגים זולים ב – 150 שקלים ל20 קילו בונזו אך זה יכול גם להמריא עד ל 500 שקלים ל20 ק"ג של אוכל איכותי במיוחד עבור כלבים רגישים.
את האוכל הרטוב קונים בפחיות ומאחסנים בקירור והוא עולה בין 6 ל14 שקלים לפחית.

 

פינוקים נוספים

אם אתם מחפשים פינוקים שונים להולכים על ארבע האהובים שלכם תוכלו למצוא אין סוף מהם בכל חנויות החיות המקוונות או הפיזיות בהתאם להתפתחות ואולי אפילו לטעם האישי שלהם, לכלבים שבדרך כלל ניזונים מאוכל יבש לקבל אוכל רטוב יהיה פינוק אמיתי!

 

לסיכום

אוכל יבש מתאים לרוב הכלבים בגיל הממוצע, שגור מתחיל לגדול לפעמים צריך לשלב עבורו את הסוגים עד שהוא מצליח לאכול בצלחה את האוכל היבש כשהוא מפתח שיניים חזקות מספיק.

מזון יבש לכלבים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם