כמה עולה לקחת את הכלב שלכם לטיפול שיקומי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ממש כפי שאנחנו בני האדם צריכים שיקום אחרי פציעה או ניתוח, כך גם הכלב שלנו צריך שיקום לאחר הליך רפואי.

כולנו בתור בעלי כלבים יודעים שכלבים הם הוצאה כספית לא קטנה וכשמדובר בשיקום, המחיר רק עולה.

לכן, חשוב למצוא מרכז שיקומי שנוכל לבטוח בו, אבל שמספק טיפולים מקצועיים במחיר הוגן.

אחד המרכזים הכי חדישים בארץ הוא מרכז פידו לשיקום כלבים. המרכז הוקם על מנת לספק לבעלים של הכלב ביטחון מלא בטיפולים שבהם הכלב נדרש, ולכן הוא מלווה את הבעלים, כמו גם את הכלב, ממש מהרגע הראשון ועד השיקום המלא. היתרון הוא כי נוכל למצוא בפידו טיפולים חדישים וטבעיים יותר, שיביאו להחלמה מהירה. אבל נשאלת השאלה למה הכלב צריך שיקום ומה הוא כולל?

 

מהו טיפול שיקומי

טיפול שיקומי לכלב במרכז פידו, עליו תוכלו לקרוא באתר https://www.fido.co.il, מותאם בדיוק לבעיה הנתונה של הכלב. במרכז מתבצע האבחון, והטיפול מטרתו לא רק לסייע בהפחתת תסמינים, אלא בהסרת מקור הבעיה לגמרי.

טיפולים פופולריים הם פיזיותרפיה והידרותרפיה לכלבים. טיפולים אלו מתמקדים במערכת התנועה של הכלב, אך ההבל הוא כי הידרותרפיה נעשית במים. היתרונות של המים עוזרים לכלב להחלים מהר יותר, להפחית כאבים ולאף להוריד באחוז השומן.

 

באילו מקרים הוא נדרש

הסיבות בגינן כלב יצטרך טיפולי פיזיותרפיה והידרותרפיה הן מגוונות, ולא בהכרח קשורות לפציעה או ניתוח. לדוגמא, כלבים מזדקנים נוטים לפתח קושי רב ללכת ואף לפתח דלקות חמורות במפרקים. לכן, טיפול במים מסייע להם להפחית בכאבים ולהחזיר כשירות באמצעות חיזוק השרירים והעלאת מסת שריר.

לצד זה, ישנם לא מעט כלבים שמפנקים אותם באוכל יתר על המידה. ממש כמו בני אדם, הם יכולים לסבול מהשמנת יתר שיכולה לקצר את אורח חייהם. טיפול במים יכול לסייע בהפחתת קלוריות ושריפת שומן ובכללי לשפר את הכושר של הכלב.

 

מה העלויות

היות והטיפולים שציינו הם יחסית חדישים בארץ, ישנם מעט מרכזים המספקים אתם באופן מקצועי באמת, ולכן הדבר יכול להשפיע על המחיר. למרות זאת, מרכז פידו בתל אביב הוקם במטרת שליחות לסייע לא רק לכלב, אלא גם לכם הבעלים. לכן, ישנה התחשבות גדולה במחירים שאתם משלמים עבור הטיפולים ואף מוצעות הטבות שונות.

לדוגמא, במידה והווטרינר הורה על סדרת טיפולים, נוכל לרכוש כרטיסיה שמוזילה את המחיר או שנוכל לרכוש סדרה מוזלת בפני עצמה. תמיד תוכלו לשקף את הדאגה שלכם לצוות ולקבל מענה בהתאם.

 

לסיכום

הכלב שלנו זקוק לטיפול רפואי מתמיד, ממש כמונו הבעלים. לכן, חשוב לבחור במרכז טיפול ושיקום שאנחנו סומכים עליו ושרואה את צרכי הבעלים ולא רק את צרכי הכלב. מרכז פידו, המספק שירותי פיזיותרפיה והידרותרפיה שיקומיים לכלבים, הוא בדיוק המקום שנוכל לבטוח בו.

שעון ומטבעות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם