כמה עולה עו"ד רשלנות רפואית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנו נתקלים מדי יום במקרים של רשלנות רפואית בסיטואציות שונות וכתוצאה מטיפולים לקויים.

בתביעות רשלנות רפואית יש להוכיח את הקשר בין הרשלנות של הצוות הרפואי לנזק שנגרם לתובע ולכן פונים לעו"ד.

המאמר יפרט כמה עולה עו"ד רשלנות רפואית.

 

רשלנות רפואית – מהי?

רשלנות רפואית היא לא רק תוצאה של טיפול פיזי לקוי, אלא גם של אי שליחה לאבחון, פענוח לא נכון של התוצאות, אבחון מאוחר, חוסר מעקב, פרוצדורה רפואית שיכלה להסתיים אחרת אילולא הצוות הרפואי היה נוהג ברשלנות, טיפול תרופתי לא נכון או שאינו נחוץ, אי יידוע המטופל אודות הטיפול ותוצאותיו וכן הלאה. כלומר, כאשר רופא, אחות, איש רנטגן, מטפל או כל אחד מהצוות הרפואי העובד במוסד ציבורי או פרטי אינו ממלא את תפקידו כראוי וכתוצאה מכך המצב הרפואי של החולה מסתבך – זוהי רשלנות רפואית.

 

פנייה לעורך דין רשלנות רפואית

כל אדם שנגרם לו נזק בלתי הפיך וכתוצאה מהטיפול הרשלני הפך לנכה, איבד את כושר השתכרותו, איבד זמנית או לצמיתות את עבודתו, נפגע מבחינה גופנית ו/או נפשית ובידיו הוכחות שהנזק נגרם לו מרשלנות רפואית, יכול להגיש תביעה משפטית. לרוב, עורכי הדין מעניקים ייעוץ חינם במקרים כאלו על מנת לבדוק אם יש עילה לתביעה. בנוסף, הם מפנים את התובע לבדיקות רפואיות אצל רופא מומחה כדי לקבל חוות דעת נוספת. רק לאחר שהם בטוחים שניתן לתבוע פיצויים מחברת הביטוח של המוסד הרפואי, הם מגישים את התביעה.

 

כמה עולה עו"ד רשלנות רפואית?

כל עורך דין קובע את שכר הטרחה על פי גודל התיק והתביעה אותה מגישים. לפיכך, כשעורך הדין בטוח שיש עילה, סביר להניח שהתובע יזכה בפיצויים גבוהים בבית המשפט ואת שכר הטרחה ישלם הצד השני. זאת אומרת שמדובר רק על אחוז מסוים מהפיצויים אותו יגבה עורך הדין על פי הסכם חתום מראש. זו הסיבה שיש לבחור בעורך דין מומחה בתחום, מקצועי, בעל ניסיון שייצג את התובע על הצד הטוב ביותר. למשל, עו"ד שמואל קשיוב הוא עורך דין רשלנות רפואית מומלץ ובעל הצלחות מוכחות בתיקי רשלנות רפואית שונים.

 

דוגמאות לתביעת רשלנות רפואית

ניתן למנות סיבות רבות לרשלנות רפואית. רוב התביעות שמפנים לעורך הדין קשורות למעקב לא תקין במהלך ההיריון או חוסר יידוע ההורים על מומים בעוברים. ביחד עם זאת, תביעות רבות מוגשות בגין אבחון מאוחר של מחלת הסרטן, כשלים בפרוצדורה ניתוחית שגרמו להסתבכות, תביעות נגד רופאי שיניים שלא היו זהירים או לא ביצעו רישום ומעקב על הטיפולים, רשלנות רפואית בבדיקות כגון קולונוסקופיה, אולטרה סאונד או mri, טיפול שגרם לזיהום חמור ועוד. לסיכום, ככל שהרשלנות הרפואית היא זו שהביאה את המטופל להתדרדרות במצבו או שמצבו היה שונה אילו טופל בצורה אחרת, ניתן להגיש תביעה.

 

משקל

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם