כמה עולה ייעוץ גירושין מלא?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

זוגות רבים הנמצאים בפני הליך גירושין, או שמתלבטים אם להתחיל את ההליך, פונים לייעוץ גירושין.

ייעוץ גירושין הוא פגישה, או מספר פגישות, עם עורך דין, אשר יקשיב למצבכם ויציג בפניכם את האפשרויות שלכם, ואת הצעדים הבאים.

לעלות ייעוץ הגירושין יש משקל רב בשאלה "האם לפנות לייעוץ גירושין?".

במאמר זה, נציג בפניכם את כל הגורמים המשפיעים על עלות ייעוץ גירושין מלא.

 

מספר פגישות הייעוץ

הגורם הראשון אשר ישפיע על עלות ייעוץ הגירושין הוא מספר פגישות הייעוץ. בדומה לפגישות עם פסיכולוג, כל פגישה כזאת תעלה לכם כסף, וככל שתקיימו יותר פגישות, זה יעלה לכם יותר. תוכלו כמובן, לעצור אחרי פגישה אחת, או מספר פגישות נמוך יחסית, מה שיוזיל משמעותית את עלות הייעוץ. מחירה של פגישה ייעוץ ראשונית נע בין 500 שקלים חדשים ל- 1500 שקלים חדשים.

 

מאפייני התיק

בכל הנוגע לתמחור, עורכי דין נותנים חשיבות רבה למאפייני התיק. בסך הכל מדובר בהיגיון בריא, שכן לא ייתכן שעלות הטיפול בתיק מורכב ומסובך תהיה זהה לעלות הטיפול בתיק פשוט. ייעוץ גירושין עשוי לעבוד באופן דומה. ככל שהמצב מורכב וקשה יותר לפיצוח, יידרשו פגישות ייעוץ רבות יותר, ארוכות יותר, ומאמץ רב יותר מצד עורך הדין. במילים אחרות, ככל שהתיק קשה יותר, כך תעלה עלות ייעוץ הגירושין.

 

תעריף עורך הדין

גורם נוסף אשר משפיע על עלות ייעוץ הגירושין הוא התעריף של עורך הדין. בדומה לשאר בעלי המקצוע, עורכי דין שונים גובים תשלום שונה עבור פגישות ייעוץ. מחיר הפגישה מושפע מהביקוש לאותו עורך דין, כמות הניסיון שיש לו, והמשרד בו הוא עובד. ככל שיש לעורך הדין יותר ביקוש, יותר ניסיון, והוא עובד במשרד יוקרתי יותר, כך יעלה מחיר פגישה הייעוץ.

 

ייעוץ גירושין במחיר סמלי

תוכל לפנות לייעוץ גירושין במחיר שלא תרגישו בכיס. מלבד עורכי הדין מהמשרדים השונים ברחבי הארץ, קיימים גם גופים אשר מספקים סיוע וייעוץ משפטי, בכל התחומים, במחיר סמלי ואפילו בחינם. בהקשר של ייעוץ גירושין, תוכלו לקבל סיוע ממשרד המשפטים, אותו אין צורך להציג, ומתנועת נעמת. נעמת הוא שמה של מועצת הפועלות, המגדירה את עצמה בתור תנועת נשים עובדות ומתנדבות. התנועה מפעילה גם עורכות דין, אשר מוכנות לסייע במגוון של נושאים, וגם בייעוץ גירושין במחיר סמלי.

 

סיכום

לפני שנסכם, נרצה לציין שייעוץ גירושין הוא קריטי וחשוב לפני פתיחה בהליכי גירושין. כאמור, מחירה של פגישת ייעוץ גירושין משתנה מעורך דין לעורך דין. מחירו של ייעוץ גירושין מלא תלוי במספר הפגישות, מאפייני התיק, ותעריף עורך הדין. אם אינכם יכולים לעמוד בתשלומים הדרושים עבור שירותיהם של עורכי הדין הפרטיים, תוכלו לפנמות לייעוץ במחיר סמלי מטעם משרד המשפטים, ומטעם תנועת נעמת.

 

שיחה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם