כמה עולה ניקיון יסודי לפני פסח לבתים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נכון, יש עוד זמן עד פסח, אבל זה אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל לחשוב איך להסתדר לקראתו.

שנה שעברה, אחרי שמצאתם את עצמכם מקרצפים ארונות לילה לפני החג, הבטחתם לעצמכם שזהו, מספיק, שנה הבאה אתם מביאים מישהו שיעשה את זה בשבילכם.

בדיוק עכשיו נזכרתם בזה והבנתם שחברת ניקיון היא הפתרון.

מה מיוחד בניקיון לפסח? האם כל חברות הניקיון מתעסקות בזה? כמה זה עולה? שאלות רבות ואתם חייבים תשובות עליהן עכשיו. מזל שהגעתם לכתבה זו.

 

 ניקיון פסח – יש חיה כזאת

בטוחים שצברתם כבר קילומטרז' רציני בתחום. ניקיון פסח מצריך מאיתנו יסודיות גדולה יותר מהרגיל, ירידה לפרטים שהעדפנו לא להתעסק בהם במהלך כל השנה. הכלים האלה, שדחפתם לפינה של ארון מטבח? אין ברירה חוץ מלהגיע אליהם עכשיו. וזה עוד לפני שאמרנו מילה על כל חומרי ניקוי הרציניים שאתם עומדים לרכוש מחנות תמרוקים הקרובה אליכם.

לכן, אם החלטתם השנה לעמוד בהבטחה שלכם ולהעביר את הדאגה מהכתפיים שלכם (ואנחנו אגב, לגמרי מבינים ותומכים בכם) לכתפיים של מישהו אחר, אז אתם צריכים, לא, אתם חייבים את המומחה לניקיון הבתים.

 

 כל חברות ניקיון מבצעות ניקיון פסח בבתים?

לא, ממש לא. ניקיון פסח לכל הבית, ייקח לרוב הרבה יותר זמן מניקיון ביתי פשוט ולא כל חברה מוכנה להתעסק בזה, על חשבון זמן ניקיון רגיל ללקוחות נוספים שלה.

 

 מה עדיף – אדם פרטי או חברת ניקיון מקצועית?

עם כל האהבה והערכה שאנחנו רוכשים, לאנשים פרטיים שמנקים את הבתים, אם כבר החלטתם להוריד את האחריות מכם ולהעביר אותה למישהו אחר, מוטב שיהיה מדובר בחברת ניקיון מקצועית.

למה, אתם שואלים? כי להם יש את הכלים הנדרשים ואת החומרים המתאימים לביצוע סוג כזה של ניקיון. משהו, שלאדם פרטי אין ואתם תצטרכו לספק לו את זה, אם ברצונכם לקבל את הניקיון היסודי הטוב ביותר.

אז לא חכם יותר לשלם לחברת ניקיון מקצועית?

 

 כמה עולה ניקיון פסח יסודי?

כמובן שהכל תלוי בגודל שטח שאותו צריך לנקות. אבל, בהערכה גסה, הסכום הממוצע שתוציאו, יהיה כמה אלפי שקלים. כן, מדובר בהיקף עבודה גדול יותר מהניקיון הרגיל וזה עוד מבלי להזכיר את הצורך להשתמש בחומרים רציניים יותר וכלים מיוחדים. עדיין, זה בהחלט שווה את השמירה על הבריאות הנפשית שלכם.

 

 כמה זמן מראש להזמין את השירות?

מבחינת ההזמנה עצמה, כדאי לקבוע שנייה אחרי שנגמר פורים ובמקרים מסוימים גם לפני. יש ביקוש רב לשירותים מהסוג הזה וככל שתקדימו לעשות הזמנה, כך יהיו יותר אופציות לבחור מבניהן. אם החלטתם שהשנה הולכים על ניקיון מקצועי ויסודי, אין לכם מה לחכות בשביל לבצע את ההזמנה.

ניקיון לפסח – לא חייב להיות סיוט כל שנה מחדש.

ניקוי מטבח

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם