כמה עולה תיקון ניאגרות סמויות           

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כשמדברים על תיקונים בניאגרות סמויות, חשוב להבחין בין סוגי התיקונים ועוד יותר חשוב, בין בעלי המקצוע השונים. לא פעם, אינסטלטורים מומלצים שמתגלים בסופו של דבר כחובבניים, עשויים לגרום לנזקים חמורים ואף לשבירת קירות מיותרת. אז כמה עולה לתקן ניאגרות סמויות?

לפני שנוקבים במחירי תיקונים של ניאגרות סמויות, חשוב להבדיל בין סוגי החלקים המצויים בניאגרה הסמויה שלכם. מעבר ל-אטם הפעמון והמנוף של הניאגרה, בניאגרה סמויה תוכלו למצוא גם בורג וויסות מפלס של המים, אטם מצוף, את המצוף עצמו ועוד. הבעיות בניאגרות סמויות והתקלות בדרך כלל אינן מורכבות. יחד עם זאת, לעיתים חלקי החילוף לא יהיו זולים כמו חלקי החילוף של ניאגרות סמויות.

 

תיקוני ניאגרות סמויות

מעוניינים לשדרג את איכות החיים? כמו שאומרים, לכל דבר בחיים יש מחיר. אם אתם מעוניינים לשדרג את איכות חייכם וליהנות ממים מאוד איכותיים למשל, תצטרכו להתקין בבית מטהר מים ביתי על קו המים הראשי במבנה.

מעוניינים לשדרג את חדר השירותים? קחו בחשבון שבחלק מהמקרים, התיקונים יעלו לכם קצת יותר מאשר תיקונים בניאגרות גלויות. כך יוצא, שאם למשל אתן צריכים להחליף גומייה בניאגרה סמויה (כל סוג של גומייה), המחיר ינוע בין 400 ל-500 ₪. את אותה הגומייה, אם תצטרכו להחליף בניאגרה גלויה, המחיר ינוע בין 200 ל-250 ₪.

 

כמה יעלה לי לתקן ניאגרה סמויה?

ישנם הבדלים בין מחירי תיקונים של ניאגרות גלויות לבין סמויות, אך יש לזכור כי אתם נהנים מחדר שירותים מאוד איכותי, מעוצב ויפהפה. אם למשל יש לכם תקלה במצוף בניאגרה סמויה, המחיר של תיקון זה יהיה בערך 300 ₪.

אם יש צורך להחליף את המצוף או לבצע תיקון ניאגרות סמויות נרחב יותר, המחיר עשוי להגיע גם ל-600 ₪.  כמה יעלה להחליף מצוף בניאגרה גלויה? בערך 400 ₪. אם יש צורך להחליף מנגנון הדחה סמוי בניאגרה סמויה, המחיר ינוע בין 300-600 שח, כאשר אותו מנגנון הדחה בניאגרה גלויה יעלה 300-450 ₪.

איש מקצוע

 

תיקון ניאגרה סמויה

שנן דרכים ושיטות שונות לגרום לכך שאיכות המים בביתנו תהיה גבוהה יותר. לרוב, התקלות בניאגרות הסמויות לא יהיו מאוד שונות מתקלות המתרחשות בניאגרות גלויות. בין אם אתם צריכים לתקן את אטם הפעמון של הניאגרה הסמויה או את המנוף, התיקונים עשויים להיות לפעמים מאוד פשוטים. חלקי החילוף? בדרך כלל יהיו פחות זולים מחלקי החילוף של ניאגרות גלויות.

ניאגרות סמויות הן סוגי ניאגרות הממוקמות בתוך הקירות, כך שהמשתמשים בחדר השירותים יוכלו ליהנות מעיצוב מרהיב וגם מאוד נוח. יחד עם ההתקנה של ניאגרות סמויות, לפעמים גם יגיעו תקלות, ולא בגלל שניאגרות סמויות בהכרח בעיתיות יותר. זה טבעו של התיישנות החומר במשך השנים. י

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם