כמה עולה חוקר פרטי איסוף מידע

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדבר הראשון שעולה לראש כאשר שומעים "חוקר פרטי" עבור לא מעט אנשים הוא- שרלוק הולמס, אותה דמות של חוקר חכם אשר תמיד מצליח לתפור את התעלומה. חוקר פרטי הוא שונה לחלוטין מאותו תיאור של דמות בדיונית, ולעתים במהלך חיינו אנו נמצא עצמנו במצב בו נאלץ להשתמש בשירותיו. אנו נשתמש בשירותיו של חוקר פרטי במצבים בהם אנו צריכים לאסוף מידע פרטי ולתעד ראיות באופן כזה שנוכל לעשות בהם שימוש בבית המשפט. במאמר זה נענה כמה עולה שירות כזה ומתי נאלץ להשתמש בו?

 

מהי חקירה פרטית?

תפקידו של חוקר פרטי הוא לבצע חקירה בנושא שבגינו פניתם אליו, החקירה הפרטית נקראת כך כיוון שהיא מבוצעת על ידי גורמים פרטיים, משרג חקירות אזרחי ולא גוף על ידי גוף רשמי ומוסדי. החקירה הפרטית מהווה כלי לגיטימי עבור איסוף מידע וראיות שיהיו קבילות בבית המשפט. חקירות פרטיות מתבצעות לא רק בין אדם לאדם אלא גם בין ארגון לארגון ויכולות להיות רחבות מאוד בנושאים אותן הן חוקרות והן מתאימות כמעט עבור כל מטרה שעליכם לחקור יותר לעומק ואין לכם את הכלים המתאימים.

 

מה חשוב לדעת לפני ששוכרים חוקר פרטי?

לפני ששוכרים חוקר פרטי חשוב לוודא כי הוא עובד עם רישיון ממשרד המשפטים וכי יש לו את כל האישורים הנדרשים לביצוע עבודתו. חשוב לא פחות הניסיון והוותק שלו בתחום, חוקרים פרטיים בעלי וותק ידעו כיצד לנהל את החקירה באופן יעיל וחסכוני וכמובן כמובן ידעו איך לבצע את החקירה במישור החוקי מבלי להוביל את החקירה אל סופה הלא מוצלח. בחקירה פרטית חשובה מאוד הדיסקרטיות בה האגם או הגורם עליו מתבצעת החקירה לא יהיה מודע לכך על מנת שיהיה ניתן להשיג את המידע והראיות הנדרשות.

 

כיצד לדעת לבחור את החוקר המתאים?

חוקרים פרטיים ומשרדי חקירות שונים לרוב יתמחו בתחומים מסוימים, החקירות יכולות להתנהל בתחום העסקי, האישי, הפיננסי ובכל תחום דורש מיומנות שונה וידע נרחב אחר. לכן, לפני שאתם פונים אל חוקר פרטי וודאו כי הוא עוסק בתחום הרלוונטי לכם וכי זהו תחום המיומנות שלו בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורכם. חשוב לוודא כי אותו חוקר עובד עם יועץ משפטי או בעל ידע משפטי נרחב בכדי לוודא כי בפעולות הנדרשות שיבצע הוא אינו עובר על החוק דבר היכול להוביל לחוסר יכולת להשתמש בממצאים.

 

מהם עלויות החוקר הפרטי?

העלויות משתנות ממשרד אל משרד וכמובן מחוקר לחוקר, מהי רמת הוותק שלו, עד כמה החקירה היא גדולה ומה נדרש לבצע בחקירה, כל זאת משפיע על סכום העלויות. עלות פגישת יעוץ עם חוקר תהיה לרוב בין 300-600 ₪, שעת מעקב תעלה בין 400-700 ₪ וכן הלאה.

 

לסיכום

לבחירת חוקר פרטי נכון עבורכם וודאו כי הוא עוסק בתחום הרלוונטי ואפילו בדקו המלצות.

חוקר פרטי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם