כמה עולה התקנת תריסים חשמליים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תריסים חשמליים הם שדרוג אמיתי לכל מרחב אליו הם מגיעים. מדובר בפתרון הצללה בטיחותי, קל לתפעול ואלגנטי מאוד – על כן זו הבחירה המועדפת במשקי בית רבים.

יחד עם זאת, ברור לכולם שתריסים חשמליים אינם מגיעים בחינם והם כרוכים בהשקעה כספית מסוימת.

במאמר הבא נדון בעלות התקנת תריסים חשמליים.

 

איך לקרוא הצעת מחיר?

כשניגשים לעיין בהגשת מחיר להתקנת תריסים חשוב לדעת שיש שתי גישות לתמחור העבודה. ישנן הצעות מחיר הכוללות בתוכן את הסך הכולל של ההתקנה, כלומר עלות התריסים יחד עם עבודת המתקין. לעומתן יש הצעות מחיר המגלמות בתוכן רק את עלות התריסים, כאשר התמחור על מלאכת ההתקנה מגיע בשלב מאוחר יותר. לכן יש לשאול את הקבלן מה בדיוק כוללת הצעת המחיר כדי שתוכלו להשוות עלויות ולהבין על מה בדיוק אתם משלמים.

בהקשר זה ראוי לציין שחברת תריסים ישראל מציעה שירות איכותי ומשביע רצון במחיר משתלם והוגן מאוד לכל עבודות התריסים השונות.

 

על מה משלמים?

תמחור של התקנת תריסים חשמלים מתבסס על כמה משתנים עיקריים: סוג התריס, כמות המטרים הרצויים ממנו, סוג המנוע, סוג ארגז התריס וסביבות עבודה מיוחדות (למשל, חלון שהגישה אליו בעייתית). אלו הפרמטרים העיקריים בקביעת התשלום ואליהם יש לשים לב כאשר מקבלים הצעת מחיר.

 

איזה כיף שיש כל כך הרבה תריסים

תריסים חשמליים מתחלקים לשלוש קבוצות עיקריות: תריס שלב משוך, תריס שלב משוך אור ותריס שלב מוקצף. שתי קבוצות התריסים הראשונות מתבססות על אלומיניום עבה, כאשר ההבדל ביניהם הוא במרווח בין השלבים – בתריס שלב משוך אור יש יותר חלל בין השלבים כך שאור יכול לחדור לבית גם כשהתריסים מורדים מטה. תריסים אלו נחשבים לסוג הטוב יותר היות והחומר ממנו הם עשויים חזק ויציב מאוד. מחירם נע בשוק בין 800 ל-1200 ש"ח למטר מרובע.

תריס שלב מוקצף עשוי מאלומיניום דק המכיל בתוכו חומר הקרוי פוליאוריטן מוקצף. בהשוואה לתריסי שלב משוך הוא שביר הרבה יותר ולכן בהתאם גם פחות מומלץ, במיוחד במקומות בהם הוא עלול לפגוש מכשולים שונים בדרכו מטה. עם זאת המחיר שלו נמוך משמעותית – עלותו היא בין 450 ל-600 ש"ח למטר מרובע בממוצע.

 

מניעים את המחירים

גם המנוע כאמור משחק תפקיד בעלות ההתקנה. מחירי המנוע מאמירים ככל שהתריסים אותם הם מפעילים כבדים יותר. כובד התריסים נובע מגודל החלון אותו הם מכסים – ככל שהחלון גדול התריסים יותר כבדים. עוד פקטור בעלות המנוע היא איכות הפירמה המייצרת אותו. מנועים סיניים נחשבים לפחות איכותיים ולכן גם זולים יותר בהשוואה למקביליהם הישראלים או האירופיים, אשר נחשבים לטובים יותר ומומלצים על ידי טכנאי התריסים. סקאלת המחירים של מנוע לתריסים חשמליים רחבה למדי ויכולה לנוע בין 600 ש"ח לעד כמעט 3000 ש"ח. זאת כאמור בעיקר כפונקציה של משקל התריסים אותם הם מניעים.

 

חלונות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם