כמה עולה לפרוץ למנעול?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

במקרים רבים אנו עלולים למצוא את עצמנו מחוץ לבית, כשהמפתח איתנו, בפנים או אבד לנו – והדלת נעולה. אין לנו אפשרות לפתוח את הדלת ואין ברירה, הגיע הזמן להזמין מנעולן כדי שיפרוץ. בשוק קיימים היום מנעולנים רבים, כשטווח המחירים נע ומגיע לעתים למחירים לא הגיוניים. כדי לוודא שתוכלו להזמין את המנעולן המקצועי ביותר במחיר הולם, ריכזנו עבורכם את הידע והמחירים לפריצת מנעול.

 

כמה נשלם למנעולן על פריצת מנעול?

כפי שנאמר, הסיטואציה בה אנו נתקעים ללא יכולת להיכנס הביתה היא אף פעם לא נעימה. לכן, חשוב לוודא במיוחד שאנו מזמינים מנעולן שיאפשר לנו להיכנס כמה שיותר מהר, במחיר הטוב ביותר.

 

מה טווח המחירים לתשלום על פריצת מנעול?

סוג הדלת העבודה שנדרשת מחיר העבודה
דלת טריקה פריצה של דלת טרוקה 250-350 ₪
דלת עץ פריצת דלת עץ 300-350 ₪
דלת עץ החלפת מנעול לדלת עץ 250-300 ₪
דלת פלדלת פריצת דלת פלדלת 400-600 ₪
דלת פלדלת החלפת מנעול לדלת פלדלת 350- 450 ₪
כספת פריצת מנעול כספת 250- 350 ₪
כספת התקנת מנעול עליון 500-600 ₪

 

איך נקבעים המחירים לפריצת מנעול?

המחיר אותו תשלמו בסופו של דבר למנעולן על פריצת דלת נקבע לאור כמה שיקולים:

  1. סוג הדלת: לסוג הדלת יש חלק משמעותי בקביעת המחיר הסופי על הפריצה. למשל, דלת טרוקה היא הקלה ביותר עבור המנעולן. דלת עץ אחריה, ולבסוף דלת פלדלת אשר מטרתה להיות קשה לפריצה.
  2. השעה בה אתם מזמינים את המנעולן: כמובן, התזמון בו אתם נתקעים מחוץ לבית הוא לא דבר שניתן לקבוע מראש. ועדיין, הזמנת מנעולן בשעות שלא מוגדרות כשעות העבודה (שעות הלילה, סופי שבוע או חגים) תעלה בממוצע כ100 ₪ יותר מהזמנתו בשעות רגילות. לכן, אם זה לא מקרה דחוף, רצוי להזמין את המנעולן בשעות העבודה.
  3. סוג הצילינדר או המנעול: לסוג המנעול או הצילינדר אותו אתם מבקשים להחליף יש משמעות גדולה במחיר. בנוסף לסוג המנעול, ישנם מנעולנים אשר ינסו למכור לכם מנעולים בסכומים יקרים בהרבה מהשוק.
  4. עבודות נוספות: אם נדרשת עבודה נוספת לשם פריצת או החלפת המנעול, או אם החלטתם לנצל את ההזדמנות ואת הגעת המנעולן לשימון הצירים או עבודות משלימות אחרות, הן יתווספו למחיר עבודה הפריצה. יש להדגיש כי ברוב המקרים מחיר העבודה נקבע על – פי העבודה היקרה, ושאר העבודות מתווספות במחיר מופחת.

 

לסיכום

נתקעתם מחוץ או בתוך הבית והבנתם שיש צורך לקרוא למנעולן? תחילה, קחו נשימה עמוקה. אלו בעיות נפוצות ומוכרות, ולא לוקח זמן רב לתקנן. עם זאת, לפריצת מנעול נדרש מנעולן מקצועי. מעבר לכך, תרצו להזמין מנעולן שיוכל להגיע במהירות, יטפל בבעיה ביעילות ובמחיר טוב. לשם כך, היכנסו לאתר https://www.lock-smith.co.il.

דלת נעולה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם