כמה עולה לאתר נזילה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתעניינים לדעת כמה עולה לאתר נזילה? מהו טווח המחירים ולפי אלו פרמטרים הוא נקבע? מה בכלל משפיע על המחיר? האם יש צורך במכשור מיוחד או הכשרה וניסיון מיוחדים? יש הבדל במחיר הנובע במיקום של הנזילה? על זאת ועוד תקראו כאן.

 

מחיר איתור נזילה

ניתן להבדיל בין מחיר איתור נזילות בבית לבין מחיר של איתור נזילה בגינה שהוא יקר מעט יותר.

סוג האיתור המחיר המכשור
איתור נזילה בבית 1,300 – 1,800 ₪. (+ מע"מ) מצלמה תרמית וסיב אופטי
איתור נזילה בגינה 1,700 – 2,100 ₪.  (+ מע"מ)

(תיתכן תוספת של 300-400 ₪ בשל שימוש ביותר גז)

חיישן גז

 

מה משפיע על המחיר?

מחיר איתור נזילות מושפע ממציאת האיתור. ישנם מכשירים כמו מצלמה תרמית וסיב אופטי הינם כלי עזר לאיתור הנזילה, אך לא בהכרח נחוצים בכל תהליך איתור. הצעת המחיר עבור האיתור אינה מושפעת בהכרח מהמכשירים שישמשו לאיתור הנזילה ולמשך הזמן שייקח האיתור, אלא מהצלחת האיתור בלבד. מאחר והאיתור הוא נקודתי הוא גם לא מושפע מגודל הבית כי אין מדובר בסקירה כללית של הצנרת. אך המחיר יכול להשתנות מניסיונו של המאתר ואיכות הציוד שלו.

 

מה כלול במחיר?

המחיר כולל בתוכו מספר דברים:

 

בדיקה

בדיקת מערכות מים חמים ומים קרים, בדיקת לחץ מים, בדיקת מערכת דלוחין ובדיקת ליקויי איטום. המחיר כולל בדיקה של כלל המערכות העלולות לגרום לנזילה בקרבת מוקד הנזילה.

 

איתור

איתור מדויק של מיקום הנזילה. במקרה והמאתר לא מצליח לאתר את מקור הנזילה, אין הצדקה לתשלום שהוא מעבר למחיר ביקור. אך חשוב לסכם זאת מראש כדי למנוע אי הבנות ותשלומים מיותרים בגובה מאות שקלים.

 

דו"ח

מתן דו"ח מפורט הכולל את תיאור הליקויים, תמונות, חוות דעת לגבי התיקון ופירוט שלבי הבדיקה.

 

מה לא כלול במחיר?

חשוב לדעת שישנן דברים שלא נכללים במחיר:

  • המחיר אינו כולל תיקון מכל סוג אלא מתייחס לבדיקה בלבד.
  • המחיר אינו כולל מיפוי תוואי צנרת. (ניתן להוסיף כ-20-30% מהמחיר כדי לבצע מיפוי מדויק של הצנרת המאפשר לדעת את עומק ומיקום הפיצוץ, התחלת וסוף הצנרת, חיבורי הצנרת ועוד. מומלץ במקרי צנרת מסובכת או ריצוף יקר במיוחד שחבל לשבור בו רצפות מיותרות).
  • המחיר אינו כולל סקירה של כל הדירה אלא מתייחס לאיתור מקור בודד של נזילה. איתור של שני מוקדים ויותר מעלה את המחיר והוא עתיד לעלות כ-1,500 – 2,500 ₪.

 

לסיכום

טווח המחיר של איתור נזילה בבית הוא 1,300-1,800 ₪ ובגינה הוא 1,700-2,100 ₪. המחיר מושפע ממציאת מקום הנזילה ולא בהכרח מהמכשור המיוחד ומשך זמן העבודה אך הוא יכול גם להשתנות לפני ניסיונו ומכשורו ששל בעל המלאכה. במחיר כולל בתוכו בדיקה, איתור ודו"ח ואינו כולל תיקון, מיפוי או סקירה.

כלי עבודה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם