כמה עולה להשכיר חברת הסעות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כשאנו צריכים להגיע לנתב"ג עם המשפחה וכל המזוודות באמצע הלילה או להוציא נסיעה של כמות גדולה של אנשים לחתונה, אירוע או טיול, אנו נעזרים בשירותים המוצעים על ידי חברות ההסעות השונות. ישנם מספר הבדלים בין חברות ההסעות השונות, במיוחד כשזה נוגע לעלויות הכרוכות בדבר. בכדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, סיכמנו עבורכם מדריך קצר שיסביר לכם את סדר הגודל של מחירי ההסעות ברחבי הארץ.

 

מה משפיע על מחירי ההשכרה של חברת הסעות?

כפי שאתם וודאי מדמיינים לעצמכם, ישנם הבדלים מהותיים בין סוגים שונים של הסעות המתבצעות על ידי חברת הסעות. אותם הבדלים, הם למעשה הגורמים שמשפיעים על המחיר אותו נצטרך לשלם לחברות ההסעות עבור השירותים שלה, והם כוללים את הפרמטרים הבאים:

סוג הרכב: סוג הרכב בו תתבצע הנסיעה שלכם הוא ככל הנראה הגורם בעל ההשפעה הגדולה ביותר על עלות הנסיעה שלכם. מן הסתם, נסיעה בוואן או מיניבוס תעלה פחות מאשר נסיעה באוטובוס, וזאת בעקבות ההוצאות הגדולות על דלק, תחזוקה וניקיון אצל רכבים גדולים כמו אוטובוסים או מיניבוסים גדולים במיוחד.

מספר האנשים: מספר האנשים שישתתפו בהסעה משפיע באופן ישיר על גודל וסוג הרכב שתצטרכו, ובהתאם על עלות הנסיעה. כמו כן, ישנה משמעות גם לציוד אותו תצרכו להביא איתכם בהסעה והמקום שהוא יתפוס ברכב.

מרחק הנסיעה: בדומה לגודל הרכב, גם מרחק הנסיעה משפיע על מחירי הנסיעה בעקבות ההוצאות של חברת ההסעות על דלק, משכורת לנהגים, תחזוקה וכדומה. לכן, אם אתם מתכננים נסיעה בעלת הרבה משתתפים המתגוררים במקומות שונים, כדאי לבחור מקום שיהווה נקודת מפגש באמצע הדרך לכולם, כך שמרחק הנסיעה אותו תעשו עם חברת ההסעות יהיה קצר יותר.

זמני הנסיעה: ממש כמו שנסיעה במונית בסוף השבוע תעלה בדרך כלל יותר מאשר אותה נסיעה ביום חול, כך משתנים מחירי ההסעות בחברות ההסעות. לרוב, נסיעות בחגים וסופי שבוע יהיו יקרות יותר מאשר נסיעות בימים רגילים ובחול המועד. בנוסף, נסיעות בשעות היום יהיו לרוב זולות יותר מאשר נסיעות בשעות הקטנות של הלילה.

עלויות הסעה באוטובוס:  אוטובוסים מאפשרים לנו לקחת את מספר רב של אנשים וציוד, ונסיעות בהם לרוב יהיו היקרות ביותר. לצורך העניין, נסיעה באוטובוס למרחק של עד 100 קילומטרים תעלה בין 2,000 לכ- 2,500 שקלים. נסיעה למרחק של עד כ- 200 קילומטרים תעלה בין 2,500 עד לסכום של כ- 3,000 שקלים. נסיעות ארוכות יותר יגיעו לסכומים של כ- 4,000 שקלים ויותר.

עלויות הסעה במיניבוס: מיניבוסים מתאימים למספר מצומצם יותר של אנשים, לרוב בלי ציוד רב מדי. נסיעה במיניבוס סטנדרטי למרחק של עד כ- 100 קילומטרים תעלה סביב ה- 1,000 שקלים, נסיעה במיניבוס למרחק של עד כ- 200 קילומטרים תעלה סביב ה- 1,500 שקלים, ונסיעה למרחקים גדולים יותר תעלה בין 1,500 לכ- 2,500 שקלים.

רכב הסעות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם