כמה עולה הליך איתור נזילות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נזילות בבתים הם דבר רווח, וכאשר הן מתרחשות הן יכולות לגרום נזק משמעותי לתשתיות המבנה. איתור נזילות צריך להתבצע כמה שיותר מוקדם, כיון שככה ניתן למנוע את הנזקים שהנזילות גורמות או לפחות להפחית את החומרה שלהן. אנחנו כאן כדי לספר לכם על דרכים שונות לאיתור הנזילות, וכמובן כמה יעלה לכם המחיר של כל בדיקה כזו.

 

איתור נזילות

הבעיה המרכזית בתהליך של איתור נזילות הוא הקושי שיש לפעמים לגלות את הנזילה. את התוצאות שלה בדרך כלל ניתן לראות בצורה של כתמים על הקירות במקרה שהנזילה היא בגג או בדליפה מצינורות, אולם את המקור של הנזילה, זה שאנחנו חייבים לגלות כדי לתקן אותה לא תמיד אפשר לזהות בנקל.

כיום, בעזרת אמצעים שונים אפשר לאתר את המקור של הנזילה. איתור המקור חשוב כיון שהוא מאפשר לנו לתקן את הנזילות בצורה כירורגית, בלי צורך לבצע שיפוץ או עבודת תשתית מקיפה.

 

מחיר

את המחיר של איתור הנזילות קשה לדעת מראש. הגורם העיקרי שמשפיע על המחיר הוא כמובן הטכניקה שבה תצטרכו לעשות שימוש כדי לגלות את הנזילה. כאן תקבלו פירוט על שיטות שונות, כאשר כל שיטה תהיה יקרה יותר מקודמתה, וכמובן נתחיל עם השיטה הזולה ביותר.

 

הזמנה של איש מקצוע לביצוע סריקה

הדרך הזולה ביותר לאיתור נזילה היא פשוט לעשות שימוש בעיניים של איש מקצוע. אנשי מקצוע מתחום הנזילות, כאלו שמחזיקים בניסיון רב שנים יוכלו במקרים רבים להסתכל על הנזילה ובעזרת ניתוח של תנאי השטח להבין מה המקור שלה.

בדרך הזו לא צריך לעשות שימוש באמצעים טכנולוגיים, ואם איש המקצוע יאתר את מקור הנזילה תוכלו לצאת מזה בלי הוצאות מרובות. הבעיה מתחילה כאשר אחרי הסריקה של איש המקצוע לא הצלחתם להגיע למקור הנזילה, ואז כבר יש צורך לעשות שימוש באמצעיים טכנולוגיים.

 

מצלמות לסריקת קירות

כיום, בעזרת מצלמות שפועלות בשיטות מיוחדות אפשר לבצע סריקה של קירות הבית. במהלך הסריקה המצלמה חודרת מבעד לקירות ותעזור לכם להגיע אל המקור של הנזילה. לעיתים תופתעו לראות עד כמה יש מרחק בין המקום שבו אתם רואים את הנזילה לבין המקור שלה, וככה תוכלו לבצע טיפול נקודתי בנזילה במקום לפתוח את כל הקיר.

 

מצלמות לצנרת

כאשר הנזילה בצנרת, הקושי לאתר אותה הוא גדול עוד יותר. כיום, ישנה מצלמה מיוחדת שאותה מכניסים בקצה אחד של הצנרת והיא עוברת כל הדרך תוך כדי שידור של התמונה למצלמה מיוחדת. ברגע שמזהים את מקור הנזילה ניתן להגיע אליו בלי לפתוח את כל הצנרת וכך חוסכים זמן יקר והרבה כסף.

 

לסיכום

איתור נזילות יכול להיות מידי ופשוט, אולם ישנם מקרים שבהם יש צורך לעשות שימוש באמצעיים טכנולוגיים מתקדמים על מנת לבצע אותו. באותם מקרים המחיר של איתור הנזילות יעלה לכם יותר כסף.

איש תחזוקה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם