מה ההבדל בין אמן חושים לטלפתיה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מי שנמשך אל התחום של הקסם ואומנות החושים, בוודאי שאל את עצמו לא פעם, מה ההבדל בין אמן חושים לבין אמן טלפתיה? את מי מהם כדאי לי להזמין להופעה? בכתבה שלפניכם נסקור בה בקצרה את תחום הטלפתיה ואומנות החושים, נפרט על ההבדלים ביניהם ואיזה מהם כדאי להזמין להופעה באירוע כזה או אחר

 

נא להכיר, תחום הטלפתיה

טלפתיה ממש כמו המילה טלפון, מורכבת משתי מילים, שאחת מהן היא טל כלומר מרחוק, והשנייה היא פתיה כלומר רגש. משמעות המונח היא הבנה וקליטה של רגשות, מחשבות ותחושות מרחוק ובצורה על חושית.

בעבר, לפני כמאה שנה בערך ואף לפני כן, היה מקובל לחשוב שטלפתיה היא תופעה אמיתית ונערך לגביה מחקר אקדמי מקיף בארצות הברית של שנות ה-30. כיום טלפתיה משמשת בעיקר כמופע בידורי. במופע האמן יקרא את המחשבות והרגשות של הקהל בצורה שנראית בלתי אפשרית ושכוללת לכאורה כוחות על טבעיים.

 

מי הוא אמן החושים ומה הוא עושה?

אמן חושים הוא מקצוע שהתפתח בעשרות השנים האחרונות בלבד. אמן חושים עושה גם שימוש בטלפתיה במסגרת המופע שלו, אבל הוא לא מסתפק בכך. אמן חושים עושה שימוש בכלים רבים בכדי להציג תרגילים שונים שקשורים לחושים וליצירת מניפולציה עליהם. אמן החושים הוא גם בכל המקרים אמן במה, כלומר שהוא מתמחה בהצגת התרגילים שהוא יודע לעשות מול קהל גדול ובצורה מבדרת וסוחפת.

אמני חושים הם חלק מרכזי בתרבות הפופולרית של ישראל ובעולם כולו. בשנים האחרונות צולמו מספר תוכניות טלוויזיה פופולאריות ומצליחות שעסקו באמני חושים ובהופעות שלהם. אם יש לכם אירוע מתקרב, ואתם חושבים על הזמנת הופעה של אמן חושים – היכנסו לקישור הבא: https://admagic.co.il.

 

אז יש הבדל בין אמן חושים למנטליסט?

למען האמת, יש הרבה אמני במה נהדרים, מקצועיים ומוכרים שקוראים לעצמם אמני חושים וכאלה שקוראים לעצמם אמני טלפתיה או מנטליסטים. תחום הטלפתיה הוא אומנם מצומצם יותר מתחום אומנות החושים, אבל רוב האומנים שקוראים לעצמם מנטליסטים או אמני חושים מתעסקים גם בתחום זה. אמן חושים הוא בעצם מנטליסט.

 

איך לבחור את אמן החושים הכי טוב בשבילכם?

מכיוון שיש אמני במה נהדרים שקוראים לעצמם מנטליסטים או אמני חושים – אפשר להתייחס אליהם באופן דומה. בכדי למצוא אמן חושים מקצועי וסוחף, אפשר לפעול במספר דרכים: קבלת המלצה מחברים או בני משפחה, חיפוש של אמני חושים באינטרנט ומציאת ביקורות לגביהם, ואפילו תיאום עם האמן כדי לראות חלק קטן מההופעה שלו באירוע שונה משלכם.

 

 סיכום

טלפתיה היא תחום עתיק יחסית, שבעבר היה נחשב לתחום מדעי לכל דבר ועניין. אומנות חושים לעומת זאת היא אומנות במה חדשה יחסית, שעושה שימוש בכלים שונים, וביניהם  טלפתיה. בפועל אין הבדל בין אמן שמתקרא אמן חושים לכזה שמתקרא מנטליסט בכל הקשור לתוכן ההופעות שלהם.

טֶלֶפַּתִיָה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם