כמה עולה חברת ניהול לאחזקת מבנים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כיום, יותר ויותר מבנים מתאגדים תחת חברת ניהול, אשר דואגת לניהול השוטף שהמבנה זקוק לו בהתאם לצרכיו הספציפיים.

מהם היתרונות בהתקשרות מול חברת ניהול אחזקת מבנים ומהן העלויות הכרוכות בכך?

 

מהי חברת ניהול אחזקת מבנים?

בנייני מגורים יוקרתיים או רבי קומות, בנייני משרדים, ואף מוסדות ציבוריים, עירוניים וממשלתיים משתמשים בשירותים של חברת ניהול אחזקת מבנים.

חברת ניהול נותנת לדיירי הבניין או למנהלי המוסד "שקט תעשייתי" במובן שאם ישנה בעיה במבנה, אזי היא דואגת להביא אנשי מקצוע מהיימנים על פי הידע והניסיון הרב שחברת האחזקה צברה, ופותרת את הבעיה במהירות האפשרית, ללא דיחוי ובעלויות הגיוניות ולא מנופחות.

האינטרס של חברת אחזקה הינה שאותם בעלי מבנה ימשיכו להיות מקושרים אל חברת האחזקה, ולכן חברת הניהול תעשה הכל על מנת שדיירי הבניין יהיו מרוצים, הן בשוטף והן כאשר ישנה בעיה אשר דורשת תיקון.

חברת הניהול תדע לתמחר בצורה ההוגנת ביותר את עלויות הספק לתיקון הנדרש.

מכיוון שלחברת ניהול ישנם מספר רב של בניינים אותה היא מנהלת ומתחזקת וכתוצאה מכך היא מכירה ספקים שונים בתחומים שונים, היא תדע לנהל משא ומתן בעלויות עבור דיירי המבנה, אל מול הספק הרלוונטי. הדבר נכון בין אם מדובר בספק תפעול מסוים אשר צריך לפתור לי באופן יעיל בעיה במבנה, ובין אם מדובר בספק אשר נותן למבנה שירותים חודשיים שוטפים, כגון: שירותי ניקיון ושירותי אבטחה.

 

 

עלויות ניהול אחזקת מבנים

העלויות של חברת ניהול אחזקת מבנים הינן בהתאם למבנה הרכש את שירותי הניהול.

 

עלות בסיסית

מדובר בעלות בסיסית קבועה אשר כל דירה בבניין המגורים ישלם לחברת הניהול, על פי גודל הדירה או גודל המשרד כאשר מדובר בבנייני משרדים. התעריף ייקבע בטרם חתימת הסכם ההתקשרות של ועד הבית מול חברת הניהול.

 

הוצאות קבועות נוספות

לרוב, מעבר לדמי הניהול, ישנם שירותים נוספים אשר ניקח מספקים שונים, כגון: שירותי ניקיון ושמירה. עלויות אלה יכולות להשתנות בין בניין ובניין בהתאם לגודל הבניין ולאופיו.

בדרך כלל בבנייני מגורים לא יהיה צורך יותר משומר אחד בלובי הכניסה לבניין. אך במבנים ומוסדות לעיתים יש יותר מכניסה אחת ונדרש לשים שומר בכל כניסה.

לגבי שירותי ניקיון, העלות תקבע על פי גודל הבניין או המבנה ויוסכם מראש על כמות עובדי ניקיון אשר נדרש לאותו בניין ותקבע שעות העבודה שלהם. לעיתים, בבניינים גדולים יהיה צורך גם במפקח ניקיון אשר יהיה ראש צוות לכל תלונה וידאג לניקיון השוטף.

עלויות חד פעמיות- במקרים בהם ישנה תקלה או נזק במבנה אשר דורש תיקון, חברת הניהול תבצע בדיקה של מספר ספקים ותגיש לנציגות הבניין את הממצאים ויוחלט ביחד עם הצעת המחיר והשירות המתאימה לאותו בניין

לסיכום, למרות שבהתקשרות מול חברת ניהול אחזקת מבנים ישנם הוצאות קבועות אשר דיירי המבנה צריכים לשלם ישירות אל חברת הניהול, אך בראייה רחבה יותר עלות זו הינה שולית לאור העובדה שלחברת הניהול יש את הידע והניסיון לספק שירותים שונים בעלויות מופחתות הן בתחזוקה השוטפת של המבנה והן במקרים בהם יש לתקן נזק של המבנה.

 

חשבוניות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם