כמה עולה ניקוי יסודי של המזגן

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

למזגן שלנו יש תפקיד עיקרי וחשוב באורח חיינו.

הוא יודע לווסת את הטמפרטורה, וכמו כן הוא מציל אותנו בכל פעם שתנאי מזג האוויר קשים עבורנו.

ניקיון המזגן הוא אחד הדברים החשובים שצריך לעשות בכדי לשמור על תקינותו ובכך לוודא כי אנו נושמים אוויר נקי ובריא, ולא חיידקים מזיקים ורעים.

לשם זאת, מומלץ לנקות את המזגן בצורה טובה ואיכותית.

 

ניקוי הפילטר יסב לכם חיים קלים

יש בכל מזגן את הפילטר שלו, ובכדי להגיע אליו יש לפרק את השכבה הראשונה והחיצונית של המזגן, שאת זה כולם יכולים לעשות, ולהוציא את הפילטר ולנקותו. פעולה זו חשובה במיוחד, ועלינו לבצעה פעם בחודש לפחות בשביל להאריך את חיי המזגן שלנו. אם אתם מבצעים ניקוי וחיטוי מזגנים מעמיק, מומלץ להתייעץ עם טכנאי מזגנים מוסמך שיעשה בעבורכם את העבודה המקצוענית וישאיר לכם מזגן כחדש.

 

ניקוי יסודי של המזגן יחסוך מכם בלאגן

ההמלצה היא לבצע פעם בשנה לפחות ניקיון יסודי של המזגן על ידי בעל מקצוע, ולא על ידנו. טווח המחירים נע בין כ350-500₪ בערך, וזה משתנה בהתאם לסוג המזגן – אם הוא עילי או מרכזי.

מזגן עילי הוא מזגן פשוט הנמצא מעל כל חדר ופועל בו בנפרד. ניקיון מזגן זה יהיה זול יותר מאחר ולטכנאי יהיה קל לפרקו ולהגיע לחלקיו הפנימיים. עבודתו יחסית פשוטה לכן המחיר גם בהתאם.

לעומת זאת, מזגן מרכזי, שהוא נמצא במקום אחד והוא יודע לאוורר את כל חדרי הבית דרך מערכת אחת מרכזית. לחלקיו הפנימיים יהיה קשה יותר להגיע, ולעתים גם זה עלול להוביל לשבירת הקיר, דבר שיכול לייקר את הניקוי ול\הגיע אפילו ל – 2000₪ בקלות יתרה. לכן חשוב להקפיד על נקיונו הקבוע ולא להתעלם מכך, כי כנראה תשלמו על זה וביוקר.

 

כשהמזגן זועק לניקוי – באתם באיחור

המזגן שלנו פועל שעות רבות במהלך היום, ולעתים אפילו כל היום וכל הלילה. הוא שואב אוויר, ותוך כדי נשאבים גם חיידקים ופטריות לתוכו, שמתרגלות אליו ולמצב הנעים והטוב אליו הן נקלעו. המזגן הוא מצע לחיידקים מושלם בשל תנאי מזג האוויר והלחות הנוחה שבו. אך ישנם מצבים בהם ניתן להבין בוודאות כי המזגן ניזוק, והם כתמים שחורים על התריסים של המזגן, או ריח רע מהמזגן שמרמז על עובש בתוכו.

 

האיכות לא מזיזה לעלות

האיכות אל מול העלות משמעותית. כשאנו מזמינים טכנאי מזגנים שיודע איך לנקותם בצורה מקצוענית ואיכותית, גם אם המחיר גבוה יחסית, העבודה שלו שווה את זה. טכנאי המזגן יודעים איך לתמחר לכם את עלות הניקיון, וזה כרוך בזמן עבודתם, בסוג המזגן וכמובן ברמת הניקיון הנדרשת. הניקיון חשוב מאוד לשמירה על איכות המזגן ואחזקתו, בכדי להימנע מתקריות עתידיות בהמשך הדרך. בשביל לנשום אוויר נקי יותר, ולא לגרום נזק לכם ולו, חשוב להקפיד על נקיונו.

מכשיר חשמלי

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם