כמה עולה משלוח שוקולד?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לתת מתנות לא צריך סיבה, זה תמיד נכון וכיף, גם לתת מתנה וגם לקבל. ועוד יותר כיף זה להפתיע את הקרובים והאנשים החשובים לנו. לכן מה יותר מתאים מלפנק במשלוח של פרחים, שוקולד או מגש פירות? רק לחשוב על ההפתעה שתגרום למי שיקבל את המשלוח, על הרגע הזה ששליח מסתובב במשרד מסוים ומגיש מתנה לאחת היושבות במשרד. מעבר לכך לוח השנה שלנו מלא במועדים מתאימים למשלוח, חגים, יום האהבה, יום נישואין, יום הולדת ועוד. מתנות תמיד כיף לקבל, בוא נראה איך מחלקים אותן.

 

חנות מתנות

חנויות מתנות הן פלטפורמה נפלאה לספק את הצורך במענה מהיר למשלוח מתנה לכל אירוע, היום בעידן האון ליין אפילו יותר, האפשרויות הן בלתי מוגבלות, והפלטפורמות להעברת מתנה / משלוח רבות מאי פעם. חנויות המתנות מעניקות מגוון של אפשרויות ואף מאפשרות לייצר שילובים מגוונים כמו פרחים ושוקולד, או מוצרי קוסמטיקה עם בקבוק יין, פשוט תפתחו את הראש, חנות המתנות כבר תמצא את הפתרון המתאים.

 

חנות מתנות באזור שלך

חשוב לזכור דבר אחד, יש חשיבות למיקום של חנות המתנות, לא תרצה שמשלוח לחיפה, יצא מתל אביב, נכון? לכן אם אתה רוצה משלוח למשל בבאר שבע, חשוב לבחור חנות מתנות באר שבע, כך שהמשלוח יגיע בצורה מהירה, ללא פגע וללא בלאי, ויעניק למתנה שלכם את היוקרה המתבקשת.

 

משלוח מתוק ומפנק

ברכותי בחרתם במשלוח של מתנה, מצאתם את הספק המתאים לכם ועכשיו מתחילה ההתלבטות מה לשלוח, כאמור יש מגוון רחב של אפשרויות. ובכל זאת, אין כמו התחושה בפה של שוקולד איכותי ונימוח שממלא את הפה בטעמים עשירים. ובדיוק בגלל זה לא כדאי לוותר על המשלוח המתוק, אם בחרנו כאמור בבאר שבע, אז חייבים להקפיד על משלוח שוקולד באר שבע אל תוותרו על האיכות הנדרשת ועל מיקסום החוויה. משלוח מתוק מספק מקומי יעצים את החוויה בשני מישורים:

  1. ישמור על איכות וטריות
  2. יגיע במהרה וללא ידים מיותרות שיעבירו את החבילה מיד ליד.

 

כמה זה יעלה?

עלות משלוח שוקולד תלויה מאד בסוג החבילה אותה תרצו לשלוח. כמובן שחבילה קטנה עם מספר מועט של פריטים פשוטים לא תעלה על כ75 ₪ אולם משלוח מושקע עם שוקולד בוטיק בכמות מכובדת עם זר פרחים יכול להגיע לכ400 ש"ח אבל באמת שהכי חשוב זאת הכוונה, התחושה של המשלוח מונח מול העיניים של היקרים לך שווה הכל.

משלוח מתוק זה כיף, כיף לקבל ולא פחות חשוב, כיף גם להעניק. משלוחי שוקולד הם כבר מאות שנים מתנות המשמחות לבב אנוש. ומה יותר כיף מלשמח את הקרובים לנו. משלוחי מתנות בכלל ושוקולד בפרט הם מתנה מושלמת להגיד למישהו או מישהי, אתה חשוב ויקר לי. השוקולד לפעמים הוא רק תירוץ.

מארז שוקולד

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם