כמה עולה הדברה נגד חולדות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ראיתם חולדה  מתחת לשולחן? בתוך הארון? אולי בשירותים? אתם כנראה מוצאים את עצמכם כרגע עם דופק לב גבוה והלם מוחלט.

אנחנו מזמינים אתכם למצוא רגע מקום מוגן ולקרוא את השורות הבאות, כדי שתוכלו לדעת כמה צפויה לעלות לכם הדברה נגד חולדות (שאתם צריכים לבצע באופן מידי כדי לשמור על עצמכם והסובבים אתכם מפני מחלות שהיא עלולה להפיץ).

הנה כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא:

 

מידע כללי אודות עלויות ההדברה נגד חולדות

רגע לפני שנציין בפניכם את העלויות השונות, חשוב לנו להסביר כי המחירים שיופיעו בפניכם בהמשך, אלו מחירים שחברי המערכת שלנו שילמו בפועל עבור שירותי הדברה נגד חולדות (ככה זה כשהמשרד ובית הקבע שלך נמצא בדרום תל אביב). כך שמדובר בעיקר בהדברה בבניין משרדים ובבניין מגורים. ראוי לציין כי בסופו של דבר, כל מדביר קובע את המחיר בהתאם לפרמטרים שונים. להלן מחירוני הדברה שמצאנו עבורכם, כאשר כל אחד מהם נוגע לסוג הדברה שונה:

 

מחירון הדברה לחולדות באמצעות מלכודת

אם אתם רוצים לראות את החולדה לכודה במלכודת, אתם צריכים להזמין לוכד חולדות. שימו לב, לוכד כנראה לא יבצע הדברה, הוא יסתפק בהנחה של מלכודות בבית או במשרד. ראוי לציין כי מדובר במלכודות גדולות (ולא אלו שאתם מכירים שתופסות עכברים). הסיבה לכך היא, שלעיתים חולדות  עשויות להיות גדולות מאוד והמלכודות של העכברים יכולות לדגדג להן את קצה כף הרגל. אם לא די בכך, מלכודות הדבק שמשמשות לתפיסת עכברים עשויות רק לגרום לחולדות לסבל, מכיוון שמדובר כאן בחיה חכמה שמסוגלת להיחלץ בקלות. אם אתם שואלים אותנו, אנחנו סבורים שזו הדרך הטובה ביותר לתפוס את החולדה, מכיוון שהיא אקולוגית ולא כוללת שימוש בחומרים שונים. אתם צפויים לשלם עבור שירות מסוג זה החל מ-400 ₪.

 

מחירון הדברה לחולדות באמצעות חומרי הדברה

אם בחרתם להדביר את החולדה באמצעות חומרי הדברה, אתם צריכים לדעת קודם כל שמדובר פה בעניין שדורש מכם לצאת מהבית או המשרד (מהמקום שיש להדביר) לכמה שעות. עבור הדברה מסוג זה, אתם צפויים לשלם החל מ- 450 ₪. אנו מזכירים לכם כי המחירים עשויים להשתנות ממדביר אחד לאחר, והמחיר לא תמיד מעיד על מקצועיותו של המדביר או על איכות החומר.

 

איך תוכלו לדעת שאתם מקבלים תמורה למחיר?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם משלמים על הדברה נגד חולדות ומקבלים את התמורה המתאימה למחיר שלכם, אתם לבצע את שתי הפעולות הבאות:

  1. תגלשו לאתר החברה

אתם צריכים להיכנס לאתר של חברה ההדברה ולקרוא אודותיהם. חברות הדברה טובות ובעלות ניסיון בתחום, הן אלה שיש להם אתרים טובים ובעלי תוכן איכותי.

 

  1. תקראו על החברה ביקורות בגוגל

תוכלו למצוא בגוגל ביקורות שנכתבו על החברה, כך תוכלו לדעת אם מדובר בחברה טובה או שלא.

 

מכרסם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם