כמה עולה חקירה עם אמצעים משוכללים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עבודה מורכבת מצריכה אמצעים משוכללים

העבודה של החוקר הפרטי אינה פשוטה כלל. על חוקר פרטי להיות זהיר מאוד בתפקידו, מתוך הבנה עמוקה שהנושאים שהוא עוסק בהם מאוד רגישים ובעלי משמעות והשפעה רבה על המעורבים בדבר. מיותר לציין כי העבודה של החוקר הפרטי כרוכה ברוב המקרים בסיבוכים רבים המחייבים פתרונות מידיים וזרזירים וחשיבה יצירתית. הצורך בגילוי רגישות בשילוב עם הסיכון שבתפקיד, גורמים לכך שהחוקרים הפרטיים מחויבים לנהוג אמצעי זהירות מקסימליים ולעשות זאת בחכמה. לשם כך, החוקרים הפרטיים נעזרים בציוד  טכנולוגי מתקדם ויקר עד מאוד. חוקרים פרטיים משתמשים גם כן בסוגים רבים של מאגרי מידע הקיימים רק ברשותם וגם במקומות כמו משרד חקירות מקצועי.

זכוכית מגדלת

עלויות של סוגי החקירות והשירותים השונים

ככל שהמקרה מורכב יותר ומצריך אמצעים משוכללים יותר, כך גם משתנים המחירים בהתאמה. כמובן, שיהיה שוני גם בין משרד חקירות אחד למשנהו. לפניכם מחירון כללי של העלויות הכרוכות בשירותים של משרדי החקירות.

  • פגישת יעוץ עם חוקר פרטים עשויה לעלות בין 300 ₪ ל- 600 ₪.
  • שעת מעקב של חוקר פרטי תעלה בין 400 ₪ ל- 700 ₪ בממוצע.
  • איתור מען יעלה בין 200 ₪ ל 500 ₪.
  • איתור מספר טלפון יכול לעלות בין 400 ₪ ל- 1000 ₪
  • מסירה משפטית תעלה בין 200 ₪ ל- 500 ש"ח
  • מסירה משפטית כולל מעקב ואיתור יכולה להגיע לכדי 1000 ₪
  • בדיקת פוליגרף תעלה בין 800 ₪ ל- 2000 ₪.
  • חקיקה כלכלים בסיסית תעלה בין 1600 ₪ ועד כדי 4000 ₪
  • בדיקת אמצעי ריגול/ איתור מכשירי האזנה על מכשירים או ברכב נעה בין 1200 ₪ ל- 7000 ₪

חוקר פרטי – מקצוע המצריך דיוק והבנה של החוק

יש לזכור כי החוקר הפרטי הוא בעל רישיון חוקר פרטי, ועם זאת הוא אינו שוטר. מסיבה זאת, יש באפשרותו את היכולת (באופן חוקי ומבוקר) להביא ראיות אותנטיות קבילות בבית משפט וכל זאת במסווה של אדם פרטי. אך עם זאת, ישנם מקרים רבים שאין בכך די, והחוקר הפרטי עוסק בביצוע חקירה יותר מדוקדקת. לצורך חקירה מדוקדקת, רצינית ומדויקת, נעזר החוקר הפרטי באמצעי מעקב משוכללים מאוד, וכל זאת כדי להגיע לרמת דיוק מקסימלית וכדי להשיג ראיות חותכות לגבי הנושא המורכב אותו חוקר. לאחר שהשיג את הראיות באמצעות עבודה מקצועית ולא פשוטה כלל, על החוקר הפרטי לוודא כי הראיות שהשיג הן אכן קבילות בעיני השוטרים ובבית משפט. בנוסף על החוקר הפרטי לוודא שיש די ראיות עבור לקוחותיו שישמשו אותם באופן הרצוי והטוב ביותר בבית המשפט.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם