כמה עולה בדק בית עם חברת בדק מקצועית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אתם עומדים לקנות דירה חדשה מקבלן אחרי שעבדתם שנים רבות וחסכתם את כל הכסף שהיה לכם? קיבלתם עזרה מההורים וגם לקחתם משכנתא מהבנק? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים להבטיח שהדירה תהיה נוחה ונעימה למגורים. זו הסיבה שבגללה לא כדאי לכם לוותר על בדק בית, כי זו הדרך היחידה לדעת שאתם קונים נכס תקין שאין בו ליקויים שונים שעלולים למרר לכם את החיים.

 

באיזו חברת בדק בית כדאי לבחור?

 

לפני שננסה לענות על השאלה כמה עולה בדק בית, רצוי לבדוק לאיזו חברה אתם פונים. האם אתם רוצים לבחור בחברה הידועה ביותר שיש? או שאולי תרצו תחילה לבדוק כמה שיותר פרטים אודות החברה שאליה אתם מתקשרים? אין ספק שבדק בית זו עבודה מקצועית לכל דבר ולכן חשוב מאוד לבדוק שמי שיבצע את העבודה בשטח יהיה מהנדס מוסמך. בנוסף, אם אתם יכולים להתקשר לחברה שכל הלקוחות שלה יצאו מרוצים, זה כמובן כדאי, שכן לקוחות מרוצים לרוב מעידים של כך שהשירות מקצועי, רציני ואדיב.

בית ואיש

מה נכלל בבדיקה?

 

אם מעולם לא שמעתם את המושג "בדק בית", ברור מדוע אתם תוהים במה דברים אמורים וכדאי לדעת שכל חברה מציעה שירות מעט אחר בתחום הזה. מה שכן, ברוב המקרים, וכאשר הבדיקה באמת מעמיקה, היא כוללת את כל המערכות של המבנה. במסגרת בדק בית בודקים את מערכת האינסטלציה, את מערכת החשמל ואת הליקויים הכלליים שיכולים להיות במבנה. בסופו של התהליך אתם מקבלים דו"ח המפרט את כל הליקויים ובצורה כזאת תוכלו להחליט מה אתם עושים בהמשך. ברוב המקרים הקבלן יהיה זה שצריך לשאת בתשלום על התיקונים ובביצוע שלהם, כך שאתם יכולים להסיר דאגה מלבכם.

 

כמה באמת תשלמו?

 

כעת, אחרי שהבנתם את החשיבות של בדק בית, ברור שאתם רוצים לדעת גם כמה זה עולה, וחשוב להבין שאין על כך תשובה אחת נכונה. ראשית, זה מאוד תלוי איזה נכס בודקים עבורכם, כי יש הבדל בין דירה, בית פרטי גדול, משרד ועוד נכסים אחרים. שנית, כמובן שגם גודל הנכס עצמו ישפיע על העלות, כי ככל שהשטח גדול יותר כך המחיר יהיה יותר גבוה. מה שכן, חשוב לזכור שגם השאלה מאיזו חברה אתם מזמינים שירות כזה תשפיע על המחיר ולכן יש טעם לבדוק את הנתונים הללו לעומק. כלומר, אם חשבתם לרגע להזמין שירותי בדק בית מהחברה הראשונה שאת שמה שמעתם, אנחנו רוצים להזכיר לכם לבדוק תחילה את הדברים. יש מקום להשוות מחירים ולבדוק מה כוללת הבדיקה שמציעות לכם חברות שונות בתחום. מה שכן, לא תמיד רצוי לבחור בחברה שאצלה המחירים הם הכי נמוכים שיש כי אם זה יבוא על חשבון אמינות הבדיקה זה לא באמת מומלץ ועדיף יהיה לשלם קצת יותר לחברה אחרת.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם