כמה עולה מנעולן בקריות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נתקעתם מול הדלת הנעולה בביתכם ואתם לא יודעים מה לעשות? תוהים האם כדאי לכם לנסות לפרוץ את הדלת לבד או שעכשיו זה הזמן הנכון לפנות אל מנעולן מקצועי שיגיע לטפל בעניין? כדאי שתדעו: אין תחליף לעבודתו של איש מקצוע בתחום הזה.

 

למה עדיף לא לנסות אפילו לפרוץ לבד את הדלת?

אנשים רבים בטוחים שאם בעידן המודרני אנחנו יכולים לראות סרטון הדרכה על כל דבר ועניין, הרי שנוכל גם לבצע כל עבודה בעצמנו. אז נכון, אם תחפשו בוודאי תמצאו הסברים מאוד מפורטים על עבודתו של המנעולן ותוכלו לנסות לפרוץ את הדלת הנעולה לבד, אך בפועל זה לא כדאי. ראשית, זו עלולה להיות עבירה על החוק ושנית, אתם גם עלולים לגרום נזק חמור מאוד למנעול של הדלת וגם לדלת עצמה. לתקן או להחליף אחר כך את המנעול ואת הדלת זו תהיה עלות מאוד גבוהה, אז למה לא להזמין מנעולן בקריות כמה שיותר מהר?

 

מה ישפיע על המחיר?

אם כל מה שמטריד אתכם בהזמנת שירותיו של מנעולן מקצועי בקריות זו השאלה כמה תשלמו לו, אפשר אומנם להבין ללבכם, אך כדאי שתדעו שלא תמיד המחיר יהיה גבוה. יש כמה נתונים שיכולים להשפיע על העלות, כמו לדוגמא:

  • האם הגישה אל הדירה שלכם נוחה?
  • האם המנעולן צריך לפרוץ את הדלת, להחליף את הצילינדר או לבצע כל עבודה אחרת?
  • האם אתם מתקשרים למנעולן הראשון שאתם שומעים עליו או שאתם עושים השוואת מחירים?

בנוסף, גם לשאלה באיזה יום ובאיזו שעה תתקשרו למנעולן שלכם יש השפעה על המחיר. העניין הוא שאומנם יש לא מעט מנעולנים שזמינים 24/7 עבור הלקוחות שלהם, וחלק מהם באמת יגיעו לחלץ אתכם גם באמצע הלילה, אך יהיה לכך מחיר. כמעט כל מנעולן יגבה מכם מחיר גבוה יותר אם תזמינו אותו בשעה פחות שגרתית, בשבת או בערב חג. מצד שני, בהחלט טוב לדעת שהאפשרות הזאת קיימת כי לעיתים פשוט אין כל ברירה אחרת.

 

בדקו האם יש המלצות רבות אודות המנעולן?

מעבר לשאלת המחיר, שאין ספק לגבי הרלוונטיות שלה, יש טעם לברר עוד כמה דברים. לדוגמא, האם המנעולן שאליו אתם חושבים להתקשר באמת מומלץ? אתם יכולים אומנם להתחיל להתקשר לחברים או מכרים כדי לקבל המלצות אודות אנשי מקצוע כאלה ואחרים, אך זו לא חובה. היום תוכלו למצוא גם לא מעט ציונים, חוות דעת והמלצות אודות מנעולנים שונים שעובדים באזור הקריות. בהחלט כדאי לחשוב על זה ולקרוא חוות דעת כאלה, פשוט כי הן אמינות ואפשר להיעזר בהן. מה פתאום שתזמינו מנעולן שאין לגביו חוות דעת טובות או שלא באמת מגיע תוך חצי שעה כפי שהוא מבטיח? אם תשקיעו בקריאת כמה התרשמויות וחוות דעת תוכלו להימנע מטעויות ותזמינו רק מנעולן אמין ומקצועי.

מנעול פתוח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם