כמה עולה מנוף קטן לרכב?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ניידות היא אחד הדברים החשובים והבסיסיים ביותר שאדם יכול לבקש עבור עצמו. כשמדברים על אנשים בעלי מוגבלויות, הצורך הזה אינו מובן מאליו ויש סביבו עניין רב. בעשרות השנים האחרונות הנגישות הפכה להיות עניין מדובר שמוקדשים לו מחקר ופיתוח רבים. יצאנו לבדוק מה התקדם בתחום הרכבים המונגשים, מה האפשרויות שמציעה הטכנולוגיה ומה העלויות של כל התענוגות הללו

 

נגישות

רק עבור אדם מוגבל נגישות היא מילה שטומנת בחובה עולם שלם. עבור בעלי מוגבלויות הנגשה היא היכולת להתנהל בעצמאות, ללא צורך בעזרה חיצונית ולא צורך בליווי צמוד. בישראל הנגישות לא תמיד מקבלת מספיק מקום והמענה עבור אלה שזקוקים לנגישות מוגבל לעיתים קרובות. עם זאת, הטכנולוגיה בתחום הנגישות מתפתחת ומביאה לשוק כלים חדשניים שמאפשרים נגישות ועצמאות עבור בעלי מוגבלויות.

 

מנוף לרכב

כיסא גלגלים מותאם ונוח לשימוש הוא הבסיס עבור כל בעלי מוגבלויות באזורי תפקוד שונים. בנוסף, רכב מונגש הוא החלק המשלים עבור אפשרות של ניידות, ומה שמאפשר את השילוב בין השניים הוא מנוף קטן לרכב. רכב מונגש אמור להיות מותאם לאחסון של כיסא גלגלים, אך הגישה אליו לעיתים מסורבלת מאוד ומצריכה נוכחות של אדם נוסף שיעלה ויוריד את הכיסא בכניסה וביציאה מהרכב.

 

מחיר מנוף לרכב

קיימים סוגים שונים של מנופים לרכב, ועם ההתקדמות הטכנולוגית האפשרויות הולכות ומתפתחות ומספרן גדל. כיום קיימים בשוק מנופים קטנים לרכב, מנופים גדולים ואפילו מנופים רובוטיים. המנוף יכול להיות מתאים לקולנועית, לכיסא גלגלים, או גם וגם. יש מנופים שמופעלים על ידי שלט רחוק ויש שמתקפלים לתוך תא המטען בקומפקטיות מיוחדת. המחירים משתנים בעיקר לפי סוג הבחירה.

 

נוחות ובטיחות

מעבר לרצון להיות נגיש ועצמאי, קיים הצורך, הבסיסי לא פחות, להיות בטוח. מנוף קטן  לרכב הוא החלק בפאזל שמאפשר את כל החבילה מבלי להתפשר על תחושת הביטחון. על ידי המנוף יש אפשרות להעלות את כיסא הגלגלים לרכב בעצמאות מלאה, וללא מאמץ. מנוף קטן מסוגל להרים עד 50 ק"ג, כך שיוכל לשאת כיסא גלגלים ואפילו קולנועית, לפי הצורך, בקלות ובבטחה.

 

לחיצת כפתור

נוסף על האופציה הנוחה והנגישה של המנוף לרכב, כדי לאפשר נוחות שימוש מושלמת, יש אפשרות להתקנת כפתור לפתיחה ולסגירה של תא המטען. הכפתור משלים את חווית השימוש הנגישה והנוחה. אמנם בכל הרכבים יש כפתור שמאפשר פתיחה של תא המטען, אבל לרוב הוא איננו נגיש עבור בעלי מוגבלויות. בנוסף, ברוב הרכבים, באופן מובנה, לא קיימת אפשרות לסגירת תא המטען בצורה חשמלית.

 

לסיכום

אם אתם זקוקים למנוף לרכב, אנחנו מקווים שנתנו לכם הצצה לאופציות ולאפשרויות שעומדות בפניכם. הבחירה לא קלה ומוגדרת לרוב לפי תקציב ולפי רמת הצורך. כדי לקבל את המענה הטוב ביותר ולעשות את הבחירה המדויקת, השירות שתקבלו צריך להיות אישי ומותאם עבורכם. שתהיה לכם נסיעה טובה J

מנופים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם