כמה זה עולה להחליף מנעולים לדלתות הבית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לעתים מתעורר הצורך להיעזר במנעולן לצורך החלפת מנעולים לבית. מנעולן טוב לא ייקח מכם הרבה כסף, ועליכם לחפש בעל מקצוע שאינו רק מומחה לדבר, אלא גם שקוף ואמין, ובעל תעודה רשמית המעידה על מעבר של קורס מנעולנות בהצלחה. כמה עולה השירות? על זה נענה במאמר הבא.

 

מנעולן מומלץ

החלפת מנעולים היא עניין רציני, המצריך התערבות של בעל מקצוע מומחה ובקיא. אם אין לכם מנעולן קבוע שאתם מכירים, תוכלו להיעזר בהמלצות באינטרנט. המלצות המופיעות בקבוצות ובפורומים מוכרים מאגדים המלצות על מנעולנים המבצעים סוגים שונים של פריצות – ממנעולים ועד החלפת צילינדרים.

שימו לב לקיומם של פרופילים מזויפים המספקים המלצות מפוברקות, שנכתבו על ידי המנעולנים בעצמם. חפשו המלצות אמיתיות המשקפות בצורה מהימנה את חווית השירות של הלקוח.

 

דעו על מה אתם משלמים

מחירה של עבודת מנעולנות משתנה בין סוגי העבודה השונים. חשוב שתדעו על מה אתם משלמים, שכן עבודת המנעולנות הנה עבודה העשויה להיות מורכבת וארוכה, אך גם פשוטה וקצרה. מרכיב נוסף המשפיע על המחיר הוא סוג הפריצה.

בין אם מדובר בכספת, דלת, או רכב – כל פריצה מתומחרת בצורה שונה, כאשר המחיר מושפע גם מסוג הרכב או הדלת, וגם ממחירה של שעת השירות. הזמנה של מנעולן בשבת או באמצע הלילה תעלה לכם יותר מהזמנה של מנעולן בשעות היום ובימות החול.

 

סוג השירות והמחיר המומלץ

  • פריצת מנעול צילינדר – 170 עד 420 ₪
  • התקנת מנעול חדש – 240 עד 450 ₪
  • פריצת כספת – 149 עד 450 ₪
  • החלפת צילינדר – 230 עד 550 ₪
  • פריצת רכב – 220 עד 490 ₪

המחירים בדרך כלל אינם כוללים מע"מ, וקיימים שירותי מנעולנות נוספים, המתומחרים בצורה שונה, כל מקרה לגופו. שימו לב כי גם קיימות תוספות שונות למחיר, הנובעות משעת הזמנת המנעולן ומגורמים נוספים.

 

יקר זה טוב

מנעולן איכותי אינו בהכרח מנעולן יקרן, ולעתים קרובות שירות יקר אינו בהכרח שירות טוב יותר. במקרים רבים דווקא ההפך הוא הנכון, ומנעולן שרלטן יהיה דווקא אחד שאינו נצמד אל טווח המחירים המומלץ וחורג ממנו. התרחקו מאנשי מקצוע המחפשים לגזור עליכם קופון, וערכו סקר שוק מקיף בטרם תסכימו עם המנעולן על מחיר עבודה שנשמע לכם מופרך.

 

הניסיון עושה את ההבדל

שמירת הרכוש היקר לכם במנעול איכותי תיעשה תמיד ע"י בעל מקצוע ישר ואמין, המציע לכם מחיר נוח ושפוי, ומציג לכם אישור תקף מהמשטרה על עבודתו. שימו לב כי למנעולן יש תעודת יושר, תעודה המעידה על מעבר בהצלחה של קורס מנעולנות, וכי אין לו עבר פלילי. מנעולן מנוסה ידע לבצע מגוון רחב של עבודות פריצה, ומכיר היטב את כל סוגי המנעולים וטכניקות הפריצה המתקדמות.

 

לסיכום

כשמדובר בפריצה או בהחלפת מנעולים, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. זה הכסף שלכם!

פורץ מנעולים

 

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם