כמה עולה התהליך של איתור נזילות מים בקירות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עברתם דירה לאחרונה? קיבלתם חשבון מים גבוה? הבחנתם בקילופים וסימני רטיבות בקירות?

אם השבתם בחיוב, ככל הנראה שיש אצלכם בעיה מוכרת של נזילות מים בקירות הבית. תופעה לא נעימה היכולה לגרום גם לעובש, פגיעה בגבס, קילופי צבע ועוד..

בכדי לאתר את מקור הנזילה, נאלץ להשתמש בשירותים המתמקדים באיתור נזילות. מדובר בעסק לא זול וחשוב לברר מראש כמה יעלה לנו התהליך? מהם סוגי הנזילות? ומה כולל המחיר?

 

בעלי מקצוע

אז כאשר הבחנו בבעיה של נזילת מים בקירות, נאלץ למצוא איש מקצוע מיומן שמתמקצע באיתור נזילות. בבחירת איש המקצוע נפנה כמובן, לאינסטלטורים מומחים ונוודא כי הם מתמחים באיתור נזילות. חשוב מאוד לבחור מומחה בתהליך של איתור נזילות מים בקירות ולוודא כי הוא מציע את השירותים הנחוצים כמו – צילום צנרת, איתור נזילות במצלמה מקצועית, ובעל מושג נרחב בעולם האינסטלציה.

מדובר בהליך עדין ומאוד מקצועי, שביצוע לא מדויק שלו יכול לגרום לנזק רב, לפגיעה בקירות הבית, ולעלויות גבוהות וכבדות יותר.

 

גורם לנזילות

אתם בטח שואלים את עצמכם, מה יכול לגרום לנזילות בקירות הבית? אז לרוב מדובר בתהליך שלוקח זמן מה, אך ישנם סיבות עיקריות למקרים של נזילות בקירות.

הסיבה הראשונה קשורה בדרך כלל לצנרת הבית, כאשר הצנרת ישנה ומתחילה להחליד ולהיחלש, הוא גורמת לסדקים הגורמים לדליפת המים.

הסיבה השניה היא בעיות איטום למיניהן, כאשר חומרי האיטום נחשקים, נקרעים ומתייבשים, נגרמת נזילה המחלחלת לקירות.

 

שיטות לאיתור

ישנן שיטות מגוונות לאיתור נזילות בקירות, והמחיר של כל אחת מהן ישתנה בהתאם לשיטה. השיטה הבסיסית והמסורתית מתבססת על ניסיון האינסטלטור והיכרותו עם מבנה הצנרת. על פי שיטה זו בעל המקצוע "מנחש" את מקור הנזילה ובהתאם לכך שובר את הקיר במקום בו הוא מניח כי הנזילה קיימת.

שיטה זו הינה שיטה יקרה ומהווה גם סיכון גבוה יותר בשל הסיכוי לטעויות בכושר ההבחנה של האינסטלטור.

שיטה חדשה וטכנולוגית יותר, היא של צילום במצלמה תרמית. בעזרת שיטה זו משתמשים במצלמה תרמית מיוחדת שנועדה לצלם דרך הקיר ולזהות את מקור הנזילה והיכן מתרכזים המים בתוך הקיר.

חשוב לציין, כי לא כל הנזילות דומות וכי יש מקרים בהם תידרש עבודת אינסטלציה מורכבת יותר ובהתאם לכך דרישת המחיר תעלה.

 

מחיר איתור הנזילות

מחיר האיתור נקבע בהתאם לסוג הנזילה, גודל הבית, מהות התקלה, בשיטה או במכשיר איתו מאתרים. טווח המחירים ינוע בין 500 ₪ לאיתור ע"י מכשירים נקודתיים עד ל2500 ₪ במקרים מורכבים יותר הדורשים גם איתור תשתיות.

ולכן אין תשובה חד משמעית לשאלת המחיר, אך יש להתכונן לכל תרחיש ולהיות ערוכים עם הסכום המקסימלי.

 

סיכום 

איתור נזילות מים הוא עסק למקצוענים בתחום, ויש פרמטרים רבים הקובעים את עלות האיתור ולכן יש לפנות לאיש מקצוע הנכון, היספק עבורכם תשובות לשאלות בכדי להתאים את המחיר הנכון לאיתור המדויק ביותר.

כלי עבודה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם