כמה עולה ללכת לוטרינר חירום – ובאילו מקרים מומלץ ללכת אליו

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם יש לכם בעל חיים אתם יודעים שמלבד המרפאה או הוטרינר המטפל בחיית המחמד שלכם, יש את האפשרות, ולפעמים אף את החובה, להגיע לוטרינר חירום.

וטרינר חירום יהיה פעיל בשעות שהמרפאה הרגילה אינה פעילה, ונדרש להגיע אליו במצבים מסוימים אשר אינם סובלים דיחוי.

כמה יעלה לכם הביקור? אילו מקרים הם דחופים? התשובות בפנים.

 

כמה יעלה הביקור?

התשובה לשאלה זו תלויה בכמה משתנים. ראשית, אם הנכם מנויים למרפאה וטרינרית כלשהי אז ביקור אצל וטרינר חירום יכול להיות בחינם, או אולי מאוד זול במקום. הדבר תלוי באותה מרפאה והמנוי עליו אתם משלמים וחתומים. ביקור חירום, במיוחד אם אינכם מנויים אצל הוטרינר או במרפאה זו או מרפאה המקושרת למרפאת החירום, עלול לעלות אף כ- פי 2 מביקור רגיל.

 

מה הוא זמן חרום?

השעות שנחשבות לפעילות של שעות חירום הן השעות שמחוץ לשעות הפעילות של הוטרינר או המרפאה הוטרינרית שלכם. כלומר בלילה, בשבתות ובחגים. בזמנים אלו, כיוון שלא ניתן פשוט להגיע לתור רגיל במקום, יש להיאלץ להגיע לבדיקת חירום, כאשר לפעמים צריך לנסוע למרפאה אחרת כיוון שרק היא פתוחה בחירום.

 

טיפ לחיסכון עתידי

במידה ואינכם בביטחון מלא שהמקרה דורש ביקור חירום אצל וטרינר, מומלץ להתקשר אליו לפני. בטלפון תוכלו לספר לו מה הבעיה. הוא יוכל לעזור לכם מרחוק, לתת אבחנה מסוימת. לעיתים הם אף מבקשים שליחת תמונות למייל, כדי שיוכלו לאבחן טוב יותר מרחוק את המקרה. שיחה זו עשויה לחסוך לכם את הכסף שבביקור ואף נסיעה שיכולה להיות ארוכה מהרגיל.

הוטרינר, אם הוא מצליח, עשוי לפתור לכם מרחוק את הבעיה או לאשר לכם שניתן לחכות על לשעות הפעילות הבאות ולהגיע רגיל אל המרפאה.

 

אילו מקרים מומלץ לוטרינר חירום

כיוון שלכל בעיה שסובלת דיחוי, עדיף לחכות ולהגיע בזמני פעילות רגילים של המרפאה, מקרי החירום הם אלו שאינם סובלים דחייה כלל. כל מקרה בו חיית המחמד סובלת מדי או שיש חשש לחייה מצריך ביקור חירום. להלן מספר דוגמאות.

 

חשד להרעלה או לנשיכת נחש

כאמור, מקרים אשר דורשים הגעה לוטרינר חירום הם אלו אשר אינם סובלים דיחוי. כאלו הם מקרים אשר אתם חושדים שבכלב שלכם יש רעל או ארס נחש. הרי, אם חשדות אלו מוצדקים, אז הכלב עלול להיות בסכנת חיים לכן דרוש טיפול של וטרינר.

 

פציעה או חולי רציני

אמנם לא כל פציעה היא חמורה, אך כאשר חיית המחמד נחתכה, קיבלה מכה חזקה וכדומה – הדבר דורש התערבות של וטרינר. אותו הדבר כאשר חיית המחמד שלכם חולה במחלה כלשהי ואתם חוששים שישנה החמרה והיא גוססת.

 

לסיכום

לסיכום, אם יש לכם מנוי במרפאה ביקור חרום יכול להיות בחינם או פשוט זול יחסית. אחרת, הביקור עלול לעלות יותר. יש לפנות לוטרינר חירום במצבים שאינם סובלים דיחוי.

בדיקה שגרתית

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם