כמה עולה שירותיו של קבלן איטום?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החורף מתקרב, הגשמים באים עלינו לטובה, אבל כמה זה בא לכם בטוב? תגידו עד מחר שאתם אוהבים את הקיץ, ולהזיע באמצע היום ובכיתות סגורות ולהריח איש את רעהו.

אנחנו יודעים טוב מאוד שאתם מתכחשים לחורך כי עדיין לא הכנתם את ביתכם לחורף! איטום ובידוד דפנות הבית לקראת החורף הן עבודה קריטית לביצוע, שהרבה פעמים ניופלת בין הכיסאות בגלל חוסר הבנה של המחירון.

אל חשש, לקראת עונת הגשמים עשינו לכם סדר במחירים של קבלן איטום.

 

חלק חיצוני – גג

אז שימו לב! מחירים רבים של עבודות של קבלן איטום ימדדו במחיר לפי מטר רבוע. למה? כי כך משקלל הקבלן את מחיר העבודה כי הוא משתמש גם בחומרים שנמדדים פר עבודה במטר. השימוש ביריעות ביטונימיות הוא הנפוץ ביותר בגלל חוזק ועמידות היריעה והאפשרות לקבלן מעורבבות עם חומרים אוטמים שונים מלבד זפת שהוא חומר הבסיס. המחיר ליריעות יתחיל ב- 90 ₪ למטר ויכול להגיע עד ל- 110 ₪. מעבר ליריעות אלו, ניתן להשתמש גם בזפת ומשחות מבודדות שונות. המחיר עבור חומרים אלו הוא זול יותר ונע בין 30 ש"J ויכול להגיע עד ל- 75.

 

חלק חיצוני – קירות

כשזה מגיע לאיטום חיצוני של הקירות, לרוב תהיה הצעת מחיר לפי שטח ממוצע של קיר חיצוני. עבודות אלה יבוצעו בדרך כלל ע"י התזת צבע עמיד למים. במידה ויש צורך בעבודה בגובה ופריסה של מערכת חבלים וציוד גלישה מחיר העבודה יכול להתחיל ב- 1,000 ₪ ולהגיע עד ל- 2,000.

 

חלק פנימי – חדרים בבית

החדר הראשון שיצריך ביצוע של איטום מסודר למים הוא חדר האמבטיה. גם מבפנים וגם בחלקו החיצוני, חדר האמבטיה הוא החלל שהכי מיועד לנזקי מים כמו רטיבות ועובש. כדי להמנע מכך, משתמשים בצבעים מיוחדים העמידים ואטומים למים, כך שכבר המחיר מתחיל ברף גובה למדי. העלות לאיטום חדר אמבטיה ממוצע יתחיל ב- 1,400 ₪. עם יש לביתכם מרפסת שנפרסת כלפי חוץ מאחד החדרים, גם כאן מדובר במחיר לא נמוך. ברוב המקרים יהיה צורך בהוצאת הריצוף המקורי, הנחת שכבת איטום, הנחה של שכבה מבודדת בין האיטום לריצוף וריצוף מחדש. מחיר לעבודה שכזו מתחיל ב- 700 ₪ למטר רבוע.

 

האם המחיר קבוע בשוק?

התשובה לכך היא לא. בגלל שמדובר בשוק חופשי, בסופו של דבר קבלן יכול להגיע עם הצעת המחיר שלו. לכל אחד יש את הקישורים שלו ואת היכולות השונות לתת הנחות או תמחור שאינו עומד בקו אחד עם המחיר הנפוץ ביותר. כמו שאומרים ביום הגיוס: "צפה לגרוע מכל, מקסימום תופתע לטובה". הצעות המחיר שמובאות במאמר זה הן הנחות יסוד שאלה הנפוצות. קבלן איטום תמיד יכול לייקר או להוזיל את העלויות בהתאם ליכולותיו.

 

שעון ומטבעות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם