כמה עולה אינסטלטור מומלץ למספר תיקונים בבית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מגוון סיבוכים אפשריים עלולים לקרות למערכת האינסטלציה שביכולתם לפגוע בדיירי הבית ובציוד האינסטלציה. ללא טיפול טוב, המפגע עלול להחמיר ואף לפגוע בערך הבית. כולנו צריכים מידי פעם אינסטלטור בעקבות נזילות או סתימות בצנרת, שהן סיבוכים נפוצים מאד. אולם כמה עולה אינסטלטור עבור מספר תיקונים בבית? בכתבה הבאה תמצאו מידע נוסף בנושא.

 

מה זה אינסטלציה?

אינסטלטור מומלץ אחראי על תיקונים והתקנות בתחום הצנרת. חלק מהעבודה מתייחסת גם לחיזוק והתקנה של מערכות צנרת עירוניות, אולם רוב אנשי המקצוע מתמחים בעיקר למערכת הצנרת הביתית.

תפקיד אנשי המקצוע הוא גם איתור הבעיות וגם החלפת האיזורים הפגועים או פתיחת הצנרת. פתיחת סתימות לצד תיקון ואיתור נזילות הן הסיבות הנפוצות ביותר להזמין אינסטלטורים – בעיות מפוצות במיוחד, בעקבות שכיחותן והקושי למנוע אותן.

 

מה כולל תפעול מערכות האינסטלציה?

תפעולן של מערכות האינסטלציה כולל את חיבור תשתיות הבית למערכת המים, בדיקות תקינות לצנרת והתקנתה במידת הצורך, שטיפת בורות ניקוז וביוב, אחקת מערכת קווי מים, תיקוני בלאי ושבר, פתיחת מרזבים וכמובן – איתור נזילון ואיטום שלהן. כדאי לקרוא לאינסטלטור במידה וניתן לזהות מהצנרת בבית ריח רע, הצפות, נזילות או סתימות. במקרים כאלה עלולים להיות גורמים מזהמים כמו אבנית שבכוחם למנוע זרימה תקינה בצנרת.

 

כיצד לשמור על מערכת האינסטלציה?

לעיתים אין ברירה ומוכרחים להזמין איש מקצוע. אולם כיצד ניתן לתחזק את מערכת האינסטלציה בעצמינו? כדי לתחזק את הצנרת יש להבין תחילה שאסור לזרוק לתוכה מוצרים הגיינים, מגבונים וקיסמי אוזניים כדי להימנע מסתימה.

כמו כן, חשוב ליזום מידי פעם חיטוי וניקיון של הצנרת על מנת לרוקן את הלכלוך שמצטבר מבפנים על הדפנות – חיידקים מזהמים, אבנית ועוד. גם בדיקה תקופתית של אינסטלטור עשויה לסייע לנו לשמור על הצנרת לאורך זמן ולמנוע נזקים.

 

מה חשיבות תחזוקה מערכת האינסטלציה לאורך זמן?

למה בעצם חשוב לתחזק את מערכת האינסטלציה? הרי בלתי אפשרי להימנע לחלוטין מבעיות אינסטלציה, שהן רק עניין של זמן. זאת מכיוון שתחזוקה שוטפת של מערכת הצנרת על ידי בדיקות אצל אינסטלטור, ניקיון ושינוי הרגלים כללי יסייעו לכם במידה משמעותית לחסוך נזקים, ששווים כסף וזמן. כך יצטמטמו התדירות והיקף תקלות הצנרת.

 

לסיכום, כמה עולה אינסטלטור למספר תיקונים בבית?

ישנם מספר פרמטרים למדידת המחיר הפוטנציאלי – מיקום הסתימה, מורכבות ושעת הגעה. המחירים יטפסו עבור טיפול בסתימות בצנרת הביוב. גם אם עולה צורך בהחלפת חלקי צנרת אתם צפויים לשלם סכום גבוה יותר. כמובן, במידה ותזמינו אינסטלטור בשעה לא שגרתית כמו אמצע הלילה, פירוש הדבר עלייה במחיר.

למשל, סתימות שגרתיות בסיפון, המקלחת, השירותיו או האמבטיה צפויות לעלות בדרך כלל עד 250 שקלים. כאשר ישנה בעיה משולבת כמו תיקון צנרת נוסף לפתיחת סתימה באמבטיה, המחיר יטפס ל-350 שקלים, ועבור פתיחת סתימה באמבטיה ותיקון נזילה מהניאגרה תצטרכו ככל הנראה לשלם סביבות 600 שקלים. אם הזמנתם אינסטלטור ותרצו לוודא שהוא לוקח מחיר הוגן, דעו שהתשלום עולה ככל שהסתימה דורשת זמן עבודה רב או אמצעים מיוחדים יותר.

תיקונים בבית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם