כמה עולה איתור של נזילות בקירות הבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מי מאיתנו לא נתקל ברטיבות מתפשטת בקירות הבית בחודשי החורף הגשומים? בעיית רטיבות היא איננה בעיה השייכת לחורף בלבד, והיא יכולה להיווצר גם מפיצוצים בצנרת שבתוך הקירות.

באופן טבעי, מאחר והרטיבות נמצאת בתוך הקיר, אי אפשר לראות את מקור הנזילה וצריך להזמין בעל מקצוע שיאתר לנו את הנזילה.

 

איך מזהים את קיומה של נזילה בקירות הבית?

יכול להיות שאת תחילתה של הנזילה תפספסו, כיוון שכתם הרטיבות שנוצר בעקבות הנזילה גורם בתחילה להבדלי צבע בקיר שרק חדי העין יקלטו. אולם הכתם ילך ויגדל במהירות ויקבל גוון צבע חום. בשלבים מעט מתקדמים יותר תוכלו לראות על הקירות עובש או מעין בועות ולחות, ובמקרים חמורים יותר בטפטוף של מים של ממש. סיבה טובה נוספת לחשוד שיש לכם נזילה בבית, היא חשבון מים מנופח שאין אתם מוצאים לו הצדקה או נזילה גלויה.

 

למה זה קורה?

נזילות קורות ממגוון רחב של סיבות. אם מדובר בבית חדש, נזילות יכולות להיווצר בעקבות שימוש בחומרים לא תקינים בשלבי הבנייה ומיקום הצנרת או עבודה לא תקינה של הצוות עצמו, אשר יגרמו לפיצוץ בצינורות. זו הסיבה שאנשים רבים נוהגים להזמין בדק בית כאשר ביתם החדש מוכן, ומוודאים שהצנרת הותקנה כראוי. בבתים ישנים, לעיתים מתיישנת הצנרת ומחלידה, מה שגם מוביל בסופו של דבר לנזילות. סיבה נוספת לנזילה והתפתחות של רטיבות בקירות היא בעקבות איטום לקוי של קירות המבנה החיצוניים, או איטום גג כושל. בעונת החורף יחדרו מי הגשמים ויחלחלו דרך הקירות.

 

איך מאתרים את הנזילה?

מאחר ונזילות בתוך קירות הבית קשות לאיתור מהסיבה הברורה שאין אנו רואים מה קורה בתוך הקיר, הומצאו מכשירים ייחודים לאיתור נזילות. נוכחות של כתמי רטיבות אינה מעידה על מיקום הנזילה, ולכן בעזרת הטכנולוגיות למציאת נזילות אפשר להימנע מקידוחים נרחבים, ובמקום זאת לאתר את מיקום הנזילה בדיוק גבוה יחסית.

 

מחירים

מחיר איתור הנזילות מתחיל מסכום של כ- 750 שקלים. המחיר אינו מושפע מהזמן שייקח לאתר את הנזילה, והוא אינו כולל בתוכו את תיקון הנזילה. תיקון הנזילה כן מושפע ממורכבות הבעיה, ומאופי התיקון, והוא מתחיל מ- 500 שקלים ומעלה. על אף שמדובר במחירים גבוהים יחסית, מומלץ שלא להזניח את הבעיה, כיוון שנזילות עלולות לגרום לנזקים למבנה, והרטיבות עלולה לגרום לנזקים בריאותיים לדיירי הבית. איתור ברור הינה חברה המתמחה בתיקון נזילות וכל המשתמע מכך, ומורכבת מצוות מומחים לאיתור ותיקון נזילות, אשר יבטיחו לכם איתור ותיקון מקצועי של הנזילה.

 

לסיכום

נזילות יכולות להיגרם הן מאיטום לא טוב של הקירות והגג, והן מפיצוץ בצנרת המים או הביוב. בשני המקרים, מומלץ לטפל בבעיה כמה שיותר מהר, על מנת להימנע מנזקים חמורים יותר מכתמי רטיבות קלים. איתור הנזילה בקירות דורש שימוש במכשירים ייעודיים לאיתור הנזילה מבלי לקדוח בקיר, ולכן מחירו מתחיל בכמה מאות שקלים, לא כולל תיקון הנזילה.

 

כלי עבודה וצינור

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם