עלות פסיכיאטר פרטי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

המציאות של היום מובילה לא מעט אנשים לכדי התמודדות עם מגון הפרעות נפשיות שנולדות מתוך חרדות, לחצים וטראומות מן העבר שמשפיעות עליהם עד היום. נוסף על אנשים אלו, קיימים גם אנשים שנולדו עם הפרעות נפשיות שיוצרות ליקויים חמורים באורח החיים התקין שלהם.

מי שמעוניין לטפל בהפרעות הנפשיות האלו, יכול לגשת לטיפול פסיכיאטרי ולקבל את המענה הדרוש לו, על מנת לקיים אורח חיים עד כמה שיותר תקין. במאמר הקרוב נבדוק מהי עלות פסיכיאטר פרטי, כך שתוכלו לדעת מאיפה להתחיל לצעוד בדרך הזו.

 

מי צריך פסיכיאטר בכלל?

עולם הפסיכיאטריה הלך והתפתח בשנים האחרונות לכדי עולם שיותר ויותר אנשים חשופים אליו. אם בעבר הפרעות נפשיות שקשורות לעולם הפסיכיאטריה היו מושתקות עד כמה שניתן, הרי שהיום הן מדוברות הרבה יותר ותופסות חלק חשוב בשיח הציבורי.

טיפולי פסיכיאטרי הוא טיפול שמתאים לאנשים שסובלים מהפרעות פסיכוטיות שפוגעות באופן ישיר באורח החיים שהם מנסים לנהל. לפעמים ההפרעות הפסיכוטיות הן מודעות, ולפעמים המטופל מתמודד עם הפרעה פסיכוטית ש"מעוורת את עיניו" מהבעיה.

חלק מהטיפולים הפסיכיאטרים ניתנים לאנשים שבוחרים באופן מודע לקחת בהם חלק, ואילו מטופלים מסויימים משתתפים בטיפול פסיכיאטרי במסגרת המוסד שבו הם מטופלים באופן שוטף.

 

עלות פסיכיאטר פרטי לעומת עלות פסיכיאטר דרך קופת החולים

כשמדברים על עלות פסיכיאטר פרטי מדברים על עלות שנעה בין 300 ש"ח ל-600 ש"ח לטיפול, וכאשר מדברים על עלות פסיכיאטר פרטי בכיר טווח המחירים יכול גם להגיע לאיזורים גבוהים יותר שנעים בין 600 ש"ח ל-1,000 ש"ח לטיפול.

חשוב לציין שקיימים הבדלים מובהקים בין עלות פסיכיאטר פרטי לבין עלות פסיכיאטר דרך קופות החולים השונות ומרפאות בריאות הנפש. בעל הנוגע לעלות פסיכיאטר מהסוג הזה, מדובר על טווחי מחירים שנעים בין 24 ש"ח ל-34 ש"ח ברבעון.

 

אם עלות פסיכיאטר פרטי היא גבוהה כל כך – למה בכל אופן לבחור בו?

כל שירות שניתן לנו באופן פרטי, לעומת שירות שניתן לנו באופן ציבורי וגלובלי, הוא שירות שמביא איתו הרבה יותר יחס אישי, אכפתיות, רצף טיפולי קרוב ותחושות ביטחון גבוהות יותר. לא מעטים האנשים שבוחרים, על אף עלות פסיכיאטר פרטי, בטיפולים פרטיים, על מנת להנות מכל היתרונות הללו. כמו כן, קיימות מסגרות יום פתוחות וסגורות שמאפשרות למטופלים להנות מליווי פסיכיאטרי צמוד לאורך כל היום, לצד הטיפולים האישיים האינטנסיבים.

 

פסיכיאטר פרטי – זה באמת יכול לעזור?

פסיכיאטר פרטי הוא האדם שיכול להוביל את המטופלים לכדי מצבים מאוזנים יותר, הן על ידי פעילויות ריפוי ועיסוק, הן על ידי טיפולים שמתקיימים בעזרת תקשורת ושיח פתוח, והן על ידי מתן תרופות מתאימות שיוכלו לאזן את מצבם הרגשי של המטופלים. על אף עלות פסיכיאטר פרטי, לא מומלץ לוותר על טיפול אצלו, כדי להגיע לתוצאות הרצויות של חיים מאוזנים ושלווים.

פסיכיאטר פרטי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם