כמה עולה לבצע פוליש לרצפות במשרד

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עבודות פוליש לרצפה במשרדים היא עניין חיוני ביותר שכן התעבורה המתמדת של עובדי המשרד ואנשים שונים מצריכה עבודת ניקיון באופן תדיר ושימוש באמצעי הניקיון המתקדמים

והיעילים ביותר.

עבודת פוליש לרצפה היא האמצעי הטוב ביותר כשזה מגיע לניקיון רצפות.

אבל מה זה בעצם פוליש? מה הם הסוגים, מה היתרונות בניקיון פוליש ולנושא המרכזי של המאמר, כמה זה יעלה לנו?

 

סוגים של פוליש לרצפה

בגדול, ישנם שלושה סוגים של פוליש לרצפה. פוליש קריסטל, פוליש וקס, ופוליש אקרילי. השוני העיקרי בין שיטות הפוליש השונות היא האפקטיביות של כל שיטת הניקיון, שבאה לידי ביטוי במשך הזמן שהפוליש מחזיק מעמד. ההבדל השני הוא כמובן המחיר, שכן ככל שהאפקטיביות תהיה נמוכה יותר, כך גם בסופו של דבר תצטרכו לשלם פחות, אבל אל תטעו, פוליש זול בהחלט יכול להתאים לצרכים שלכם.

פוליש קריסטל הוא הפוליש הזול ביותר, הוא מחזיק לזמן קצר יחסית של מס' חודשים לעומת פוליש אקרילי שהוא נחשב לפוליש איכותי יותר, בהתאם המחיר שלו יהיה גם גבוה יותר.

 

היתרונות בפוליש לרצפה שכדי להכיר

מה פוליש לרצפה עושה לרצפה שלנו? ובכן, מטרתו העיקרית היא להביא את הרצפה למצב שהנראות שלה תהיה כאילו היא חדשה מהניילונים. נקייה לחלוטין, מבריקה, הנראות הטבעית שלה כאשר רק קיבלתם את המשרד החדש.

לא רק שפוליש לרצפה מביא את הרצפה שלכם לנראות נקייה לחלוטין, היא גם מסייעת בחיזוק התשתית של הרצפה שכן לאחר פוליש היא נהיית עמידה יותר בפני שריטות ופגיעות פיזיות כאלו ואחרות שיכולות לקרות לרצפה.

 

כמה שירות של פוליש לרצפה אמור לעלות למשרד שלי?

במידה ואתם רוצים לחסוך מעט כסף תוכלו להשתמש פוליש ווקס שהוא אפקטיבי אך פחות מווקס אקרילי. המחיר מחושב לפי מ"ר, וישנו טווח מקובל של מחיר הנע בין 10 – ל30 ₪, המחירים משתנים בהחלט בין העסקים השונים.

פוליש אקרילי יהיה יקר יותר ויהיה מינימום 20 ₪ למילימטר מרובע, שכן המחיר יכול גם להגיע ל40 ₪ למ"ר, אך כמו שציינו, המחירים משתנים בין העסקים השונים המציעים שירותי פוליש.

הטווח הוא רחב לכן אנחנו ממליצים לכם לעשות השוואת מחירים טובה בין העסקים השונים שמציעים שירותי ניקיון, כך שלא רק תמצאו את חברת הניקיון הטובה ביותר כשזה מגיע לעבודות פוליש, אלא גם תשלמו מחיר שהוא הוגן ומתאים לשירות הפוליש שחברת הניקיון מעניקה לכם.

 

איך למצוא חברת ניקיון אפקטיבית עבור המשרד שלי?

עכשיו שאתם מכירים את סוגי עבודות הפוליש השונים והמחירים שלהם פחות או יותר אנחנו חושבים שאתם מוכנים להתחיל לחפש אחר חברת הניקיון שתוכל להעניק למשרד שלכם שירותי ניקיון הכוללים פוליש במחיר הוגן וסביר.

תוכלו כמובן למצוא מגוון של עסקים שמציעים שירותי ניקיון עבור משרדים שונים, אמנם אנחנו חושבים שהדרך הטובה ביותר היא ליצור קשר עם בעלי משרדים אחרים שמעסיקים חברות ניקיון ולברר איתם על חברות ניקיון שהם יכולים להמליץ עבורכם גם מבחינת עבודה, וגם מבחינת המחיר ששילמו בסופו של דבר עבור חברת הניקיון.

 

חלל מבריק

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם