כמה עולה הובלה + הרכבה של רהיט לאזור המרכז?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כשמתחילים לשפץ את הבית ולרהט אותו מחדש , חשוב לעבוד עם עוגת תקציב.

ניתן לחרוג מהתקציב מעט אך חשוב שהתקציב יכלול גם עלויות נלוות.

בקניית ריהוט, למשל, כדאי לזכור בתהליך החיפוש גם את עלויות ההובלה וההרכבה.

התחלתם לשפץ ואחרי מסעות ארוכים, ברשת ובחנויות פיזיות, מצאתם חנות רהיטים שיש בה את ארון חלומותיכם אך היא ממוקמת בדרום הארץ ואתם גרים במרכז. בחלק גדול מחנויות הרהיטים משימת ההובלה וההרכבה נעשות על ידי חברת הובלות חיצונית, בתיאום עם החנות ולכן ישנם מספר דברים שצריך לקחת בחשבון לפני הרכישה, כדי להצליח לעמוד בתקציב ובלוח הזמנים ולא להיות מופתעים מעלויות נוספות מעבר למחיר הרהיט.

 

הובלה בסיסית

מחיר הובלה בסיסית נע בין 180 ל-400 ₪ אך יכול להשתנות אם ההובלה היא למרחק גדול יותר, לישובים שמעבר לקו הירוק, ההובלה היא של רהיט כבד במיוחד או כמה רהיטים ביחד ואם מבקשים הובלה מהירה יותר מהמתחייב בתקנון הרכישה מהחנות. מומלץ מאוד להגיע לחנות הרהיטים כשאתם יודעים מה לוח הזמנים של השיפוץ (במקרה ואתם עובדים עם מעצבת פנים ואנשי מקצוע אחרים), מה התקציב שלכם כולל ועד כמה אתם יכולים לחרוג. בחנות עצמה יש לברר ולשאול לגבי הובלה, עלותה, אחריות על נזקים וזמן בו החנות מתחייבת שהרהיט יגיע.

 

הובלה מהירה

הובלה מהירה היא, כשמה, הובלה בה זמן הגעת הרהיט לבית הלקוח קצר יותר מאשר הזמן לו התחייבה החנות. הובלה זו תעלה כמה מאות שקלים יותר (שוב, תלוי במשתנים נוספים) וגם במקרה הזה יש לחשוב על הסכום שהחלטתם שאתם מוכנים להוציא בין כל שאר השיקולים.

 

הרכבת רהיט

במידה ולא קניתם רהיט באיקאה ואתם זקוקים לאיש מקצוע  שירכיב אותו עבורכם, ישנן מספר אפשרויות: לקבל את שירות ההרכבה המגיע לרוב יחד עם שירות ההובלה מחברת ההובלות החיצונית שאיתה עובדת החנות, להרכיב לבד או להזמין מישהו מקצועי מטעמכם.

שירות ההרכבה הניתן מהחנות הוא המומלץ ביותר מאחר ומדובר לרוב באנשי מקצוע המכירים את הרהיט, מיומנים בהרכבתו ואחריות החנות חלה על עבודתם. הרכבה והובלה עצמית אמנם יחסכו לכם כמה מאות שקלים אך במידה והרהיט נפל או נחבל או אפילו הגיע פגום מהחנות יהיה קשה לבקש מהחנות לקחת עליו אחריות. הזמנת איש מקצוע מטעמכם עשויה להיות זולה יותר אך כדאי לבדוק מראש מה תנאי הפיצוי במידה ומשהו מתקלקל והאם הרהיט ובעל המקצוע עצמו מבוטחים.

 

אחריות

אחריות היא חלק חשוב ורצוי לבדוק את התחום הזה טוב טוב. בעת ההובלה או ההרכבה יכולות לקרות מגוון תקלות, מתוך טעות אנוש או תקלות טכניות, שעלולות לפגוע ברהיט. במקרה כזה עשויה להיות אחריות על הרהיט במידה ונשלח בהובלה העובדת עם החנות ויש לקחת זאת בחשבון, חבל להפסיד רהיט חדש ולהוסיף על המתח של השיפות גם עוגמת נפש.

 

העמסת ציוד

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם