כמה עולה מכונת קפה גדולה לעסק

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשוק קיימים סוגים שונים של מכונות קפה לעסק וחשוב להבדיל בין מכונות קפה שנועדו לשימוש מכירתי וזקוקות לקצב עבודה גבוה לבין מכונות קפה לשימוש עובדי העסק בלבד. במאמר זה נרחיב לגבי הדברים שחשוב לקחת בחשבון בבחירת מכונת קפה גדולה לעסק ויכולים להשפיע על המחיר. כיום ניתן למצוא מגוון של מכונות קפה גדולות לעסקים מה שיוצר הבדלים לא קטנים במחיר שלהן.

 

בהתאם למספר הכוסות

מכונות קפה פשוטות לבית דורשות בדרך כלל השקעה של מאות שקלים בלבד. לעומת זאת כאשר מדובר על מכונות קפה גדולות לעסקים יש צורך במכונות מהירות, מאסיביות ומתקדמות יותר. עקב כך המחיר הראשוני של המכונה עשוי להגיע גם לאלפי שקלים, בהתאם לכמות כוסות הקפה שיהיה צורך להעמיד בכל יום. מכונת קפה לעסק צריך לרכוש בהתאם לקיבולת הנדרשת.

 

מבוססת פולים

במשרדים ועסקים גדולים יחסית, או במקומות שצריכת הקפה בהם גבוהה, האינטרס של המנהלים הוא לקצר למינימום את משך הזמן שלוקח לכל עובד להכין כוס קפה אחת. כאן  בא לידי ביטוי היתרון של מכונה אוטומטית המבוססת על פולים. הטחינה נעשית ממש לפני החליטה ותוך שניות מהלחיצה על כפתור ההפעלה יש לכם ביד כוס קפה טרי ועשיר במיוחד.

 

שימוש קל ונוח

על מנת שמכונת הקפה בעסק לא תהפוך בתוך זמן קצר לפריט דקורטיבי שאין בו שימוש אמיתי חשוב שהמכונה תהיה קלה לתפעול ואינטואיטיבית. לא תרצו שהעובדים שלכם יעבירו את הפסקות הקפה שלהם בניסיונות להבין איך להפעיל את המכונה. חשוב גם לבחור ספק קפה שתוכלו לסמוך עליו עם מערך הפצה איכותי ויעיל ומוקד שירות ותיקונים הזמין במהירות.

 

תכונות וחומרי גלם

התכונות הספציפיות של דגמי מכונת קפה גדולה לעסק מגדירות במידה רבה את המחיר שלה. המכונה ותכונותיה תלויה בחומרי הגלם של הקפה, כאשר האפשרויות העיקריות כיום הן קפסולות, פודים, פולי קפה ואבקת קפה טחונה. אופן הפעולה של המכונה משפיע אף הוא על רמת המחיר כאשר ישנן מכונות הדורשות התעסקות ואחרות אוטומטיות שעושות הכול בלחיצה בלבד.

 

מודל מכירה או השכרה

כאשר מנסים לענות על השאלה כמה עולה מכונת קפה לעסק חשוב להבין שיש יותר ממודל יחיד בדמות של תשלום על רכישה של המכשיר וחומרי הגלם. בתחום העסקי נפוץ גם המודל של מכונת קפה להשכרה, כאשר החברה המשכירה היא גם שאחראית על התחזוקה של המכונות. זוהי אופציה טובה עבור בתי עסק הזקוקים למכונת הקפה מעת לעת, למשל כאשר הם עורכים כנסים.

 

שקלול פרמטרים ברכישה

לסיכום במאמר זה  התמקדנו בנושא המחיר של מכונת קפה גדולה לעסק. ציינו שככל שיש צורך במכונות קפה המייצרת כמות גדולה יותר של כוסות קפה ביום כך המחיר יעלה. העלנו את החשיבות שהשימוש במכשיר יהיה נוח וקל וגם לשימושיות והאוטומטיות של המכשיר משמעות כלכלית במחיר. בנוסף נגענו בכך שהעלות תלויה לא רק במכשיר אלא גם בחומרי הגלם.

מכונת קפה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם