כמה עולה אוכל איטלקי בישראל

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

המטבח האיטלקי הוא אחד מהמטבחים האהובים בישראל והוא מספק פרנסה ליותר מ-600 מסעדות, המספקות לסועדים את מיטב המטעמים המפורסמים, החל בפוקאצ'ה ופיצה וכלה בלינגוויני, טורטליני ושאר מאכלים מורכבים ויוקרתיים יותר. הסועדים המגיעים בהמוניהם לטעימה מארץ המגף, נהנים, כפי הנראה מאיזון הטעמים, שמסורות עתיקות מגינות עליו בחירוף נפש ומהשילוב המוצלח בין פחמימות, לירקות ובשר ולמוצרי חלב עשירים ונפלאים.

 

מה הופך את המטבח האיטלקי לכה פופולרי בישראל ובעולם?

  • פשטות – עושר הטעמים שמציע המטבח האיטלקי אינו נשען על עומס בחומרי גלם, כמו במטבחים רבים אחרים אלא דווקא על הפשטות, על איכות חומרי הגלם ועל המתכונים המסורתיים, שבאיטליה מקבלים מעמד קדושה של ממש.
  • עונתיות – המאכלים האיטלקיים מבוססים על עונתיות ומציעים עושר שנובע מחומרי הגלם המגוונים הנמצאים ברחבי ארצות הים התיכון ומתאימים גם לחיך הישראלי.
  • פחמימות – האוכל האיטלקי מלא במתכוני בצק נפלאים, פסטות מצוינות ורטבים איכותיים, שאינם מעמיסים, אלא יוצרים תחושת נעימות ומספקים מזון נחמה, שממלא את הבטן ומשאיר טעם של עוד.
  • חומרי גלם – המטבח האיטלקי מורכב מחומרי גלם של אזור הים התיכון, מה שמקל על המסעדנים בישראל למצוא את חומרי הגלם המתאימים להכנה איכותית של המאכלים המסורתיים.
  • בריאות – עם כל הכבוד לפחמימות, עדיין אפשר לאכול פיצה ולהרגיש שאכלתם מזון מהיר, שהוא יחסית בריא, בתנאי שבחרתם מסעדה, שמגישה פיצות מבצק איכותי, רוטב עגבניות ביתי וגבינה משובחת.

כמה עולה אוכל איטלקי בישראל

ומה עם המחיר?

אוכל איטלקי בישראל, כמו כם ברחבי העולם, נהנה מטווח רחב של מחירים ובניגוד למטבח הצרפתי למשל, גם תבשילים עשירים ומזינים – אינם חייבים להיות יקרים. קמח אינו מוצר יקר ולכם מאכלי הפסטה והפיצות – שהם המאכלים הפופולריים והאהובים ביותר מתוך המטבח האיטלקי – הם זולים במיוחד וכל אחד יכול להכין אותם בבית, או לאכול אותם במסעדה.

דווקא בתחום המסעדות כדאי לנקוט במשנה זהירות – גם כשמדובר באוכל איטלקי ולבחור במסעדה שידועה בניקיון המטבח שלה, בשירות האיכותי שלה ובאוכל הטעים שלה. כך למשל מסעדה מומלצת בשרון תהיה מסעדה שיש לה המלצות ברחבי הרשת והמלצות ממכרים וחברים – שאכלו שם ונהנו.

בימינו אפשר בקלות להיכנס למגוון אתרי אינטרנט ולקרא את תפריט המסעדה, לפני שמגיעים אליה, כך שתוכלו לדעת מראש אילו סוגי מאכלים מוגשים שם ומה רמת המחירים.

גם המעוניינים בתפריט כשר, או דווקא במסעדה שמגישה מאכלי ים איכותיים – יוכלו למצוא בקלות את המידע הזה ברשת ולבחור בקלות את המקום המתאים ביותר לדרישות.

עוד בדיקה שתוכלו לערוך באינטרנט לפני הזמנת מקום במסעדה, היא האם המסעדה מותאמת לאירוע ולסועדים – מסעדה המותאמת לילדים למשל, לאו דווקא תתאים לארוחה הכוללת פגישת עסקים ומסעדה רומנטית לאו דווקא תתאים לחגיגת יום הולדת משפחתית גדולה ורועשת.

לסיכום

גם בישראל אפשר למצוא אוכל איטלקי מעולה, במחירים נוחים וברמה גבוהה, במגוון מסעדות המספקות מענה לכל סוג של ארוחה, או אירוע. צריך רק לחפש במקום הנכון.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם