כמה עולה מעשנת בשרים והאם זה משתלם?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנשים רבים ברחבי העולם וישראלים בפרט, כבר התמכרו לטעמם העסיסי והמיוחד של נתחים מעושנים. כיום, ניתן ליהנות מטעמים אלו גם בבית שלנו, באמצעות רכישת מעשנת בשרים מקצועית ואיכותית. אז אם גם אתם חובבי הטעם המעושן, ושאלתם את עצמכם כמה עולה מעשנת בשרים והאם זה משתלם – הגעתם למקום הנכון.

 

עישון בשר

טכניקות הצלייה הן רבות ומגוונות, כשאחת הוותיקות מביניהן היא עישון הבשר. עישון הבשר נחשב לטכניקה עתיקת יומין, כשבעבר נהגו לעשן את הבשרים בעיקר כדי לשמר אותם לאורך זמן, דבר שלא התאפשר בזמנו, לאור אי קיומם של אמצעי הקירור וההקפאה הנדרשים.

עם הזמן החולף והשנים העוברות, הטעם האיכותי והעשיר של הבשרים מעושנים, הפך לטרנד פופולארי ונפוץ במיוחד אצל אנשים רבים ברחבי העולם ואצל הישראלים בפרט, כשתהליך הצלייה והעישון הארוך נותן לבשר ארומה מיוחדת, וטעם עסיסי, ההופך את הנתח למעדן משובח.

 

מה נדרש לעישון בשרים ביתי?

עד לפני מספר שנים, הטרנד של עישון בשרים היה נחלתם הכמעט בלעדית של חובבי בשר רציניים ושפים מקצועיים, אשר היו בעלי הידע והכלים הנדרשים לעישון אופטימלי של נתחי הבשר. אך כיום, טרנד העישון הפך לנחלת הכלל, כשהציוד הנדרש לעישון הנתחים, זמין ונגיש לכולם.

כדי ליהנות מאפשרות העישון, נדרש בראש ובראשונה לרכוש מעשנה ביתית איכותית ומקצועית, כפי שתוכלו למצוא באתר http://www.bbq.co.il/מעשנת/. לאחר מכן, נצטרך לרכוש חומרי בעירה מתאימים, כאשר החומרים המומלצים ביותר, הן מבחינת הבעירה והן מבחינת הארומה שהם מעניקים לבשר, הם כפיסי העץ, המגיעים ממגוון סוגי עצים – פקאן, תפוח, דובדבן ועוד. מוצרים אלו יאפשרו לכם להתחיל את תהליך העישון של נתחי הבשר גם בביתכם וליהנות מטעמם העשיר והעסיסי.

 

כמה עולה מעשנת בשרים?

האפשרות לעישון בשרים ביתי הפכה אולי לטרנד פופולארי רק בתקופה האחרונה, אך למרות שמדובר בטרנד חדש למדי, אפשרויות רכישת המעשנות הביתיות הן רבות ומגוונות, באופן המאפשר לכל אחד ואחד לבחור את המעשנת המתאימה בדיוק לדרישות ולצרכים הספציפיים שלו.

כך, שאלת המחיר של מעשנת הבשרים הביתית תלויה במספר פרמטרים ובעיקר בסוגי המעשנות הקיימות – מעשנות קומפקטיות, מעשנות גדולות, מעשנות מתקדמות המכילות פונקציות משוכללות ועוד. ככלל, מחירי המעשנות מתחילים לרוב מ – 1,400 ₪, כשהמעשנות היקרות והמתקדמות יכולות לנוע סביב מחיר של 4,000 ₪.

 

האם זה משתלם?

ראינו אם כן כי ישנם מגוון סוגי מעשנות ביתיות – פשוטות, היכולות להתאים לכל מעשן בשרים מתחיל ומתקדמות יותר, שעלותן בהתאם, המיועדות לחובבי בשר מתקדמים. לפיכך, כדי לבצע קנייה משתלמת, מומלץ להגדיר את הצרכים שלכם – מספר האנשים, כמות הפעמים שאתם מעריכים שתשמשו במעשנת, סוג הבשרים שאתם אוהבים ועוד, לבחון את המקום המיועד למעשנת, להגדיר את מסגרת התקציב המתאימה ובהתאם לפרמטרים אלו, לבחור את סוג המעשנה הביתית שהכי מתאימה לכם.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם