כמה עולה אוכל לכלבים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם יש לכם כלב או יותר מכלב אחד בבית, חשוב מאד שתדעו איך להאכיל אותו בצורה נכונה ובריאה. ידוע כי יש מזונות שכלבים יכולים לאכול, כאלה שרצוי שלא יאכלו וכאלה שממש עדיף שלא יתקרבו. לכן, כדאי להכיר טוב מה בריא להם ומה עלול להזיק. בנוסף, חשוב שתדעו כמה עולה מזון לכלבים. על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

אוכל מזין ובריא

כלבים הם חלק בלתי נפרד מהבית ויש שיגידו שהם ממש חברו הטוב ביותר של האדם. וככזה, אנחנו לעיתים נוטים להתייחס אליהם כאילו הם ממש בני אדם. באופן זה לפעמים קל ליפול לגחמות שלהם ולהציע להם מהאוכל שלנו בני האדם, דבר שעלול להזיק להם בכל מיני אופנים. כאשר יש מזונות שממש אסור לכלבים לאכול כמו אבוקדו, ממתקים, שוקולד, קפה ואף אוכל לחתולים.

מתוך המזונות של בני האדם מותר לכלבים לאכול בצורה מבוקרת ובמידה מסוימת, גזר, תותים, בננות, אבטיח ועוד. גם כאן, חשוב להקפיד על הכמות והאיכות של המזון ולראות איך הכלב מגיב לכך.

אוכל לכלבים

איזה מזון יש לכלבים

כמו כל דבר שמתפתח בתחום המזון גם התחום של מזון לכלבים מתפתח עם השנים ונוספות עוד ועוד אופציות של מאכלים ומזונות שונים שמפותחים עבור כלבים במיוחד. ישנו שפע של מזון כאשר הוא מופיע בטעמים מגוונים, צורות שונות ועוד. צריך לקחת בחשבון איזה מזון הוא טוב מבחינה בריאותית וכן, מבחינה האהבה של הכלב אותו. כמו כן, לקחת בחשבון את הגיל והמצב הגופני של הכלב.

 

מזון יבש או רטוב?

בתוך כל האפשרויות ניתן למצוא גם אוכל יבש לכלבים אשר מיוצר בצורה של גרגירים. מזון זה בדרך כלל מרגיש יבש כמעט באופן מלא, הוא מזון חסכוני וניתן לשמור אותו בהרבה מצבי צבירה ולוו דווקא בקירור. באופן זה ניתן להשתמש בו לתקופה ארוכה מבלי שהוא מתקלקל לרוב.

לעומת זאת אוכל רטוב לכלבים הוא אינו יבש ומכיל הרבה מינרלים וויטמינים. מזון זה מגיע בקופסאות שימורים בדומה למזון של חתולים לעיתים. מזון זה לרוב יקר יותר ויש כלבים שיותר אוהבים לאכול אותו מאשר את האוכל היבש. כמו כן, הוא מתאים מאד לגורים כיוון והם לא צריכים ללעוס אותו כמו את האוכל היבש. כמו כן, מתאים לכלבים בוגרים שמסיבה כזו או אחרת לא יכולים ללעוס.

 

בסיכומו של דבר

מזון לכלבים הוא דבר חשוב, וצריך מאד להקפיד מה אתם מביאים להם לאכול. לא כל המזון שמתאים לבני האדם יכול להתאים גם לכלבים וחשוב לשים לב שיש מאכלים שאפילו עלולים להזיק להם. לעומת כאלה שיכולים להיות טובים להם במידה מסוימת. חשוב לקחת בחשבון שיש סוגי מאכלים יבשים או רטובים ולכל אחד היתרונות והחסרונות שלו. בדקו מה הכלב שלכם אוהב לצד איזה אוכל בריא ונכון לו מבחינה גופנית.

אוכל לכלבים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם