כמה עולה אוכל רטוב איכותי לחתולים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו מתים על החתול שלנו, אבל לפעמים אנחנו לא יודעים מה התזונה הכי טובה בעבורו. אנחנו קונים לו את הכי הכי יקר ומקבלים תוצאות שלא ציפינו אליהם. אנחנו קונים לו אוכל רטוב, יבש, חטיפים ובסוף הוא בכלל לא נוגע. רוצים לדעת קצת יותר על התזונה של החתול שלכם? בואו נתחיל! 

 

מה ההבדל העיקרי בין אוכל יבש ורטוב אצל חתולים?

רוב האנשים שמאמצים אליהם הביתה חתול כבר שמו לב שהדיאטה של החתול שלהם, וכשאנחנו כותבים דיאטה אנחנו מתכוונים לתזונה היומית שלו, צריכה להיות שילוב של אוכל מקופסאות שימורים וכופתות יבשות וקטנות. נכון להיום, שנת 2022, השוק מוצף במותגים משני סוגי המזונות.

ממותגים, שנראים טוב, עם אריזה צבעונית ומושכת את העין ומאוד קשה לבחור! בכל אופן, יש לשים דגש לשילוב של שני סוגי המזון וזאת בשביל לגרום לחתול שלנו להיות בריא ושמח. לכן חשוב לשים לב להבדלים בין שני סוגי המזונות ולבחור מזון חתולים מומלץ.

 

אוכל בפחית הוא המועדף על חתולים וכלבים כאחד, האם הוא המזון האולטימטיבי?

בדומה לכלבים גם חתולים אוהבים מזונות משימורים. אוכל רטוב לחתולים נקרא כך כי הוא רך וטעים. החתולים מעדיפים אותו על פני המזון היבש והקשה. למרות שזה נחשב עבורם לסוג של מזון פינוקי, כמעט כמו חטיף, אתם בתור בעלי חתולים צריכים להבין שזאת לא פריווילגיה של החתול לקבל, זה הכרחי לתזונה היומית שלו. כשאנחנו משלבים אוכל רטוב ויבש בתזונה של החתול שלנו אנחנו מוודאים שהוא מקבל את כל מה שהוא צריך.

 

למה מזון רטוב כל כך חשוב בתפריט היומי של החתול שלכם?

התשובה לכך היא קודם כל מים. האוכל של חתולים בטבע שלהם מכיל כ70% מים. הם מקבלים המון מים מהמזון שלהם ופחות מפעולת שתיית המים. אז נכון, יש להם קערת מים, אבל הם לא מקפידים או שמים לכך דגש כי זה לא בטבע שלהם. אחוזי המים שהגוף שלהם צריך מושלם על ידי אכילה של מזון שימורים רטוב שמכיל אחוזי מים ומספק להם השלמה של צריכת המים המומלצת בעבורם.

 

אם כך, האם חתולים חייבים לאכול גם אוכל יבש?

התשובה היא: לגמרי כן. החתול שלכם חייב לקבל ולצרוך את כל אבות המזון שחשובים לגוף שלו בכדי לתפקד ולהיות בריא וחזק. מהיותו גור, יש חשיבות רבה להרגלי האכילה שלו. הקפידו לשלב בתזונה שלו מזון יבש ורטוב כאחד. יש סוגי גרגירים שמגיעים יבשים אך עם כמות נוזלים של 10%. הדגש פחות על רטיבות ויותר על איכות המרכיבים שנמצאים במזון.

 

לסיכום מזון לחתולים שלכם

המזון של החתול שלכם צריך להיות מורכב גם ממזון יבש וגם ממזונות רטובים שמגיעים מקופסאות יבשים. הם משלימים זה את זה ויוצרים תפריט מגוון, איכותי, שמכיל את כל מה שהחתול שלכם צריך בשביל להיות בריא וחזק!

אה ובתאבון (:

מזון רטוב לחתולים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם