כמה עולה מעשנת בשר איכותית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

טווח המחירים של מעשנת בשר איכותית נע בין 300-4,000 ₪, תלוי במספר פרמטרים. במדריך זה נציג לכם את המחירון המלא של מעשנת בשר איכותית, וכיצד תוכלו לבחור מעשנת אשר תואמת באופן מדויק את מסגרת התקציב והצרכים שלכם.

 

כמה עולה מעשנת בשר וממה מורכב המחיר?

טווח המחירים של מעשנת בשר נע בין 300 ₪ בעבור המעשנת הזולה ביותר ועד 5,000 ₪ ויותר בעבור מעשנות מקצועיות. המחיר מורכב ממספר פרמטרים:

  • סוג המעשנת: שלושה סוגים בולטים של מעשנת הם מעשנת מבוססת פחם, מעשנת מבוססת גז או מעשנת מבוססת חשמל. לכל מקור חום יש את היתרונות והחסרונות, אולם ניתן לומר כי מעשנת פחם נחשבת למעשנת מועדפת על ידי מסעדנים ומומחים לבשר (בשל הטעם) ואילו מעשנת גז יותר מתאימה לשימוש ביתי, וזאת בשל העובדה כי ניתן לתפעל את המעשנת בכל מזג אוויר ובאופן מיידי, ללא תלות במזג אוויר או ברכישה של פחמים. טווח המחירים של מעשנת גז נע בין 298-5,400 ₪, מעשנת פחם בין 300-2,500 ₪ ומעשנת חשמל עולה בין 500-6,000 ₪.
  • איכות המעשנת: כפי שציינו, לכל מעשנת יש את היתרונות והחסרונות. אולם, המחיר של המעשנת נקבע בהתאם לאיכות, ולכן כאשר אתם מגיעים לחנות חשוב מאוד לבדוק מאיזה חומר המעשנת עשויה, רמת הגימור וכן עובי הדפנות. על מנת שתוכלו לבצע רכישה משתלמת, מומלץ לבחור במעשנת אשר עשויה מפלדה, וזאת בשל העובדה כי מדובר בחומר גלם איכותי אשר שומר על החום של המעשנת בצורה טובה כמו גם מאפשר לשמור על העשן באופן אחיד ועם טמפרטורה אשר נשארת קבועה לכל אורך שעות פעולת העישון.
  • גודל המעשנת: הגודל של המעשנת משפיע גם הוא על המחיר. ניתן לבצע רכישה של מעשנת של מעשנת עומדת, שוכבת או בצורת ביצה. ככל שהמעשנת גדולה ומסיבית יותר, כך המחיר יעלה. יש לקחת בחשבון כי נתחים גדולים לא ניתן לעשן באמצעות מעשנת קטנה יחסית או מפח ולכן אל תתפשרו על האיכות ובחרו במעשנת אשר תואמת באופן מדויק את הצרכים שלכם מבחינת המקום, מספר האורחים וכמובן התקציב.

 

כיצד תוכלו לקבל את הצעת מחיר משתלמת בעבור מעשנת בשר?

ברחבי הרשת ניתן לבצע השוואת מחירים באמצעות אתרי מדרג מתמחים אשר מציגים מחירים עדכניים של מעשנת בשר בהתאם למבצעים אותם מציעים החברות הגדולות והקטנות אשר מתמחות בשיווק של מעשנות בשר, ממגוון סוגים. השוואת מחירים בתחום הצרכנות היא הדרך הטובה ביותר להבטיח כי תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלם, אולם חשוב לזכור כי הצעת מחיר נמוכה איננה בהכרח כדאית, ולכן קבלת המלצות דרך חברים, עמיתים ובני משפחה אשר רכשו מעשנת תאפשר לכם לקבל אינדיקציה אודות חברות מומלצות אשר מעניקות תמורה נאה לכסף.

עוף מעושן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם